Optimum Media OMD dla HBO Polska

Dom mediowy Optimum Media OMD wygrał przetarg zorganizowany przez HBO Polska na zaplanowanie i zakup mediów do kampanii serialu „Pacyfik”, który emitowany będzie od połowy marca br. na antenie HBO.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Kampania ruszy w przyszłym tygodniu i obejmie telewizję, prasę, radio i internet. W przetargu na obsługę mediową akcji poza Optimum Media OMD brały też udział domy Mediavest i Initiative Media Warszawa.

„Pacyfik” to mini-serial wojenny opowiadający o zmaganiach trzech amerykańskich żołnierzy podczas wojny na Pacyfiku (część II wojny światowej). Serial , którego współproducentem jest m.in. Steven Spielberg, emitowany będzie w HBO w poniedziałki o 20.10 począwszy od 15 marca br. Każdy odcinek pokazywany będzie u nas dzień po premierze w USA.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max