SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Optizen Labs i Content Media łączą zespoły sprzedaży reklam

Agencja digital publishingowa Optizen Labs i broker reklamowy Content Media połączyły swoje struktury zajmujące się sprzedażą reklam. Wspólnym zespołem pokieruje Mariusz Czykier, partner w Content Media.

Mariusz CzykierMariusz Czykier

- Oczekujemy, że dzięki strategicznej współpracy pomiędzy naszymi firmami uda się nam głębiej eksplorować rynek wydawniczy w zakresie implementacji rozwiązań digital publishing oraz poszerzyć naszą ofertę reklamową, obejmującą obecnie kilkanaście projektów w segmencie custom publishing oraz ponad 60 cyfrowych wersji tytułów prasowych, dostępnych zarówno na tablety, jak i smartfony - opisuje Jacek Czynajtis prezes Optizen Labs.

- Rozwiązanie Adobe Digital Publishing Suite, jakie oferuje Optizen Labs dostarcza nam precyzyjnych danych dotyczących rzeczywistego zaangażowania odbiorcy w konsumpcję treści. Precyzyjne pomiary zachowań czytelników korzystających z wydań cyfrowych tytułów prasowych umożliwiają taki dobór formy, kreacji i miejsca ekspozycji reklamy, które znacznie poprawiają współczynniki CTR - dodaje Mariusz Czykier, partner w Content Media, który będzie kierował wspólnym działem sprzedaży reklam jako commercial director w Optizen Labs.

- Chcemy nakłaniać wydawców i agencje customowe, które jeszcze nie korzystają z tych rozwiązań, do otwarcia się na te możliwości, a jednocześnie pragniemy zaoferować rynkowi reklamowemu znacznie bogatszą ofertę publikacji, dostępnych we wszystkich formatach: drukowanych, na tablety, smartfony i w formatach webowych - zapowiada Czykier.

Optizen Labs jest dostawcą rozwiązania Adobe Digital Publishing Suite dla większości wydawców prasowych w Polsce, a od ponad roku zajmuje się również planowaniem i zakupem reklam w wydaniach cyfrowych ponad 60 tytułów.

Działająca od 2008 roku firma Content Media specjalizuje się w sprzedaży rozwiązań reklamowych w zakresie custom publishingu i content marketingu. Jest brokerem reklamowym dla kilkunastu publikacji konsumenckich (m.in. dla T-Mobile, mBank, Noble Concierge, Asseco i in.) oraz niezależnych projektów wydawniczych (m.in. „Ramp” i „Futu”).

Dołącz do dyskusji: Optizen Labs i Content Media łączą zespoły sprzedaży reklam

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Znajomy
Wiódł ślepy kulawego?
odpowiedź