Optizen Labs: spadek wpływów i 180 tys. zł straty netto w 2017 roku

Firma Optizen Labs, oferująca rozwiązanie w zakresie cyfryzacji treści dla wydawców i firm marketingowych, w ub.r. zanotowała spadek wpływów o 25,9 proc. do 1,29 mln zł oraz 180,2 tys. zł straty netto. W samym czwartym kwartale osiągnęła już wzrost przychodów, przy pogorszeniu wyniku netto.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Optizen Labs: spadek wpływów i 180 tys. zł straty netto w 2017 roku
Jacek Czynajtis, główny akcjonariusz Optizen Labs

Przychody sprzedażowe Optizen Labs w całym ub.r. wyniosły 1,29 mln zł, co wobec 1,74 mln zł w 2016 roku oznacza spadek o 25,9 proc. Jednocześnie wynik netto firmy pogorszył się z 2,8 tys. zł zysku do 180,2 tys. zł straty.

Tylko w czwartym kwartale ub.r. firma osiągnęła wzrost przychodów - z 273,5 do 326,4 tys. zł. Natomiast jej strata netto pogłębiła się z 21,4 do 95,4 tys. zł.

grafika

Optizen Labs dostarcza wydawcom i firmom marketingowym usługi z zakresu digital publishing, m.in. cyfrowe wydania magazynów, tygodników oraz katalogów, a także aplikacje mobilne. Jej klientami są m.in. Agora, Apella, Burda International Polska, Bonnnier Business Polska, DDB&Tribal, Edipresse Polska, Gremi Media, IDG, Interia, Marquard Media Polska, PAP, Ringier Axel Springer Polska i Valkea.

Spółka jest od marca 2012 roku notowała na rynku giełdowym NewConnect. Na koniec czwartkowej sesji cena jej akcji wynosiła 17 groszy, co dawało kapitalizację w wysokości 1,07 mln zł. Większościowym akcjonariuszem jest fundusz należący do MCI (ma 50,58 proc. akcji).

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

PhytoPharm w gronie klientów Value Media

PhytoPharm w gronie klientów Value Media