Spot z kampanii pokazuje wujka głównych bohaterów, który wskutek przegranego zakładu musi przefarbować włosy na niebiesko. Reklama podkreśla, że w ofercie Orange Love za 99 zł miesięcznie klient otrzymuje internet stacjonarny z prędkością do 100 Mb/s, Pakiet Optymalny Orange TV oraz abonament telefonii stacjonarnej i mobilnej.
Takie warunki cenowe obowiązują przy podpisaniu umowy na 24 miesiące oraz wyborze faktury elektronicznej i zgody na wykorzystanie danych do celów marketingowych. Opłata aktywacyjna wynosi 49,99 zł.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/orange-polska-zysk-ebitda-o-196-mln-zl-nizszy-wskutek-kosztow-redukcji-zatrudnienia ##
W poprzedniej kampanii Orange, rozpoczętej w połowie stycznia, Robert Górski i Mikołaj Cieślik reklamowali ofertę na kartę.
Działania reklamowe Orange Polska obejmują m.in. telewizję oraz internet.

Z początkiem br. obsługę telekomu w zakresie kreacji reklam od Publicis Polska przejęła agencja Leo Burnett. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Warszawa.











