WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

UOKiK o nowym roamingu: tylko Orange Polska spełnia zasadę „roam like at home”. KE zaskoczona treścią cenników Play i T-Mobile

Orange reklamuje się jako jedyna sieć, która znosi roaming

2017-05-19 A A A KOMENTARZE: 11 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Pod hasłem „Tylko Orange znosi roaming” ruszyła kampania reklamowa Orange Polska podkreślająca, że ta sieć jako jedyna w połowie czerwca przestanie pobierać dodatkowe opłaty za usługi w roamingu.

Orange reklamuje się jako jedyna sieć, która znosi roaming

Nowe reklamy Orange Polska informują, że od 15 czerwca klienci tej sieci za usługi w całej Unii Europejskiej oraz Norwegii, Islandii i Liechtensteinie będą płacili tyle samo, co w Polsce. Oznacza to, że znikną dodatkowe opłaty roamingowe, zgodnie z wytycznymi dyrektywy Komisji Europejskiej w sprawie hurtowych stawek za roaming w UE. Analogiczne zasady zostaną wprowadzone w należącej do Orange Polska ofercie nju mobile.

Inni operatorzy telekomunikacyjni w Polsce nie zaproponowali aż tak korzystnych warunków, chociaż też w połowie czerwca znacznie obniżą opłaty za roaming. Swoje cenniki udostępniły już pozostałe największe sieci: T-Mobile Polska, Play i Plus, a także mniejsze telekomy: Virgin Mobile Polska, Mobile Vikings i a2-mobile.

Reklamy Orange Polska z hasłem „Tylko Orange znosi roaming” informują, że większość abonentów tej sieci, korzystających z ofert z nielimitowanymi usługami, od połowy czerwca będzie mogło z nich korzystać bez dodatkowych opłat w całej Unii Europejskiej.

Kampania jest realizowana przede wszystkim w internecie (m.in. Onet.pl, WP.pl, Interia.pl, Gazeta.pl) oraz prasie (wybrane dzienniki i tygodniki). Kreacją raklam zajęła się agencja Publicis Poland, a zakupem mediów - dom mediowy Initiative Media.

Wątpliwości co do nowych cenników roamingu zaproponowanych przez większość telekomów w Polsce wyraziły Komisja Europejska oraz Urząd Komunikacji Elektronicznej. Obie instytucje stwierdziły, że wszyscy operatorzy powinni dostosować swoje oferty roamingowe do nowych przepisów, które mówią jasno o przełożeniu ofert krajowych na połączenia na terenie państw UE, z uwzględnieniem darmowych limitów minutowych, SMS-ów i MMS-ów oraz usług nielimitowanych.

Z kolei Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów zwrócił uwagę, że Orange Polska jako jedyny operator w pełni dostosował swoją ofertę do nowych przepisów, natomiast inne telekomy wybrały „nieco inne podejście”. UOKiK zaznaczył, że w ramach przysługujących mu kompetencji będzie analizował sytuację na rynku usług roamingowych.

Autor: tw

Wiecej informacji: Orange, roaming

Komentarze (11) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia