Cztery domy mediowe walczą o obsługę Orange Polska, zlecenia broni Initiative

W przetargu na obsługę mediową Orange Polska walczą cztery domy mediowe - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Budżetu broni Initiative należący do IPG Mediabrands.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Cztery domy mediowe walczą o obsługę Orange Polska, zlecenia broni Initiative

Z ustaleń Wirtualnemedia.pl wynika, że wśród agencji walczących o budżet mediowy Orange są: MEC (GroupM), Zenith (Publicis Media), Havas Media Group i Initative.

Ta ostatnia agencja broni budżetu operatora. Pracuje dla niego od początku 2015 roku. Wygrywając przetarg w grudniu 2014 roku, Initiative przejął budżet mediowy telekomu od domu mediowego MEC.

Orange nie komentuje i nie udziela żadnych informacji na temat prowadzonego przetargu. Firma rozpoczęła związane z nim procedury pod koniec sierpnia br.

Ostatnio Orange skupia się w swoich kampaniach na promocji Orange Love. Operator należy do czołówki 10 największych reklamodawców w Polsce. W okresie od stycznia do lipca br. wydał na reklamę w mediach tradycyjnych 237,2 mln zł, o 24,5 proc. mniej w porównaniu z tym samym okresem ub.r.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?