Spot z kampanii pokazuje sceny z życia codziennego różnych osób, które spędzają czas i komunikują się z bliskimi dzięki usługom telefonicznym i internetowym.
Reklama podkreśla, że z usług Orange Polska korzysta ponad 16 mln Polaków, a operator jest liderem wśród firm telekomunikacyjnych pod względem liczby kart SIM na koniec pierwszego kwartału br. Na koniec tego okresu Orange Polska miał 16,26 mln klientów telefonii komórkowej, wobec 15,52 mln rok wcześniej.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/orange-lidl-i-play-najwiekszymi-reklamodawcami-w-telewizji-biedronka-i-t-mobile-z-najwiekszymi-wzrostami-grp-top16 ##
Akcja reklamowa będzie realizowana w telewizji, kinach i internecie. Potrwa do 11 września.
Kreacją i produkcją reklam zajęła się agencja VML Poland, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Iniviative Warszawa.












