SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Orange Polska chce, by salony sieci były „smart”. Otwarto punkt w centrum stolicy, gdzie klienci naprawią telefon komórkowy

Operator Orange otworzył w centrum stolicy swój siedemnasty salon typu Smart Store. Klienci znajdą w nim strefę dom, rozrywka czy firma, a także pierwszy w Polsce punkt serwisowy. W tym roku ma powstać jeszcze kolejnych pięć takich salonów, a do 2020 roku operator planuje, aby co piąty punkt sprzedaży był utrzymany w tej konwencji.

W dawnym Domu Towarowym Sezam, przy ul. Marszałkowskiej inaugurowano otwarcie osiemnastego salonu Orange w formule Smart Store, w którym klienci sieci oprócz standardowych usług znajdą także punkt serwisowy, w którym naprawią swój telefon.

Pierwszy Smart Store ruszył w 2015 roku. Obecnie działa już osiemnaście takich salonów, Orange ma w planach w tym roku budowę jeszcze kolejnych pięciu oraz rozbudowę stu punktów  w całym kraju. Sieć stawia na nowoczesną formułę placówek, bo jak zaznaczył prezes Orange Polska Jean-François Fallacher - „w ciągu miesiąca Smart Store’y odwiedza średnio dwa razy więcej osób niż tradycyjne salony”.

- Smart Store to miejsce, w którym klienci mogą załatwić sprawy związane ich usługami, ale też przetestować urządzenia, a od teraz również dokonać niezbędnych napraw. Modernizujemy również mniejsze salony, wprowadzając do nich elementy znane ze Smart Store’ów. Sezam to wyjątkowe miejsce, nasz najnowocześniejszy salon w samym sercu Warszawy, oferujący najbardziej zaawansowane technologie i smartfony - powiedział Jean-François Fallacher podczas piątkowej inauguracji salonu.

W tym roku kolejne punkty sprzedaży w formule Smart Store powstaną w Krakowie, Chorzowie, Bydgoszczy, Toruniu i Nowym Sączu, a to oznacza, że co dziesiąty będzie utrzymany w tej formule. Do końca roku sieć chce postawić na nową oprawę stu lokalizacji, a do 2021 roku zmodernizować wszystkie placówki.

Strefa Dom, Rozrywka, Firma

W Smart Store przy ul. Marszałkowskiej klienci znajdą ponad 200 mkw. ekspozycji podzielonej na 3 strefy: Dom, Rozrywka, Firma. W każdej ze stref klient będzie mógł dokonać zakupu i płatności bezgotówkowej. W salonie naładuje również swój telefon, pogra w gry na konsoli czy zostawi dziecko w strefie dla maluchów.

Nowością w Smart Store Sezam będzie serwis telefonów komórkowych. Orange nie kryje, że wiąże z tym pomysłem duże nadzieje – to może pozwolić firmie wyróżnić się na tle konkurencji. Telefony będzie naprawiać zewnętrzna spółka CTDI na zlecenie sieci na miejscu, a jeśli konieczna będzie skomplikowana naprawa – telefon będzie wysyłany do centrum w Jankach. Klient ma czekać na niego maksymalnie 24 godziny.

Z okazji otwarcia Smart Store przy Marszałkowskiej sieć przygotowała specjalne oferty, m.in. rabaty na akcesoria, zakup urządzeń, a także możliwość korzystania z wybranych usług Orange za darmo (Nawigacja, Gdzie jest dziecko, Chroń dzieci w sieci) przez pierwszy rok użytkowania. Każdy kto odwiedzi Smart Store przed 22 czerwca 2018 będzie miał możliwość udziału w konkursie, w którym może wygrać: iPhone 8 256 GB, iPhone 8 64 GB oraz dron Goclever Transformer FPV.

W pierwszym kwartale 2018 roku grupa Orange Polska wypracowała 674 mln zł zysku EBITDA. Przychody spółki wyniosły 2,71 mld zł i były niższe o 1,8 procent niż rok wcześniej. Strata netto Orange Polska wyniosła 50 mln zł. Liczba użytkowników mobilnych po spadku osiągnęła poziom ponad 14,36 miliona.

Dołącz do dyskusji: Orange Polska chce, by salony sieci były „smart”. Otwarto punkt w centrum stolicy, gdzie klienci naprawią telefon komórkowy

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ernest
"Smart Store to miejsce, w którym klienci mogą załatwić sprawy związane ich usługami" - no rewolucja po prostu :-D
odpowiedź