Orange Polska w latach 2016-2018 stawia na jakość sieci, konwergencję i pozyskiwanie klientów mobilnych

W latach 2016-2018 Orange Polska zamierza działać według nowej strategii. Jej najważniejsze punkty to poprawa jakości i rozbudowa sieci, szerszy dostęp do usług konwergentnych oraz przyciągnięcie nowych klientów dzięki lepszej jakości oferty i obsługi.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Orange Polska w latach 2016-2018 stawia na jakość sieci, konwergencję i pozyskiwanie klientów mobilnych

Wraz z opublikowaniem rocznych wyników finansowych Orange Polska ujawnił nowy plan strategiczny dla spółki, który ma obejmować lata 2016-2018.

Operator ujawnia, że będzie dążył do budowania długoterminowej wartości firmy poprzez inwestycje w nowych klientów oraz rozbudowę sieci światłowodowych. Według Orange Polska obecna sytuacja na rynku sprzyja podejmowaniu ofensywnych działań rynkowych na, a jednym z najważniejszych elementów nowej strategii mają być agresywne wydatki na akwizycję klientów.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/orange-polska-z-nizszymi-wplywami-i-zyskiem-w-2015-r-wiecej-klientow-telefonii-mobilnej-i-internetu ##

Orange Polska ujął swój plan strategicznych w kilku najważniejszych punktach:

Bycie liderem w jakości sieciZapewnienie najlepszej jakości sieci, zarówno mobilnej jak i stacjonarnej, jest kluczowym czynnikiem warunkującym sukces. Z tego względu, konieczna jest elastyczność i zagwarantowanie najwyższej jakości połączeń niezależnie od miejsca, w jakim znajdują się klienci. W zależności od obszaru geograficznego, Orange Polska może wykorzystywać sieć światłowodową, zmodernizowane łącza miedziane lub opcjonalnie technologię hybrydową, łączącą rozwiązania stacjonarne i mobilne.

Bycie liderem w konwergencjiKonwergencja pozostaje kluczowym elementem naszej strategii. We wszystkich lokalizacjach, Orange Polska będzie oferować gospodarstwom domowym pełną gamę usług, wzbogaconą o produkty niezwiązane z działalnością telekomunikacyjną, przedstawiając korzyści z konwergencji. Poza lepszą ofertą produktową zastosujemy innowacyjne techniki marketingowe, gromadząc i wykorzystując informacje biznesowe w celu maksymalizacji możliwości sprzedażowych względem istniejących i potencjalnych klientów.

Najlepsze doświadczenie klientówW coraz bardziej cyfrowym świecie, oczekiwania i potrzeby klientów zmieniają się szybciej niż kiedykolwiek. Doskonałe podejście do klientów jest warunkiem koniecznym sukcesu oraz kluczem do osiągania stabilnych wyników. Zgodnie z naszą filozofią, klienci muszą się znajdować w centrum wszystkich naszych działań. Z tego względu, będziemy dążyć do dalszego zwiększenia satysfakcji klientów poprzez oferowanie atrakcyjnych produktów i usług przy jednoczesnym wprowadzaniu usprawnień w zakresie obsługi klienta i kanałów sprzedaży, zarówno tradycyjnych jak i internetowych. Będziemy nadal ściśle monitorować wskaźnik zadowolenia klientów NPS (ang. Net Promoter Score). Osiągnięcie pozycji w pierwszej dwójce wśród dużych operatorów dla tego wskaźnika jest dla nas jednym z najważniejszych priorytetów.

Elastyczna i efektywna organizacjaOrange Polska będzie kontynuować proces optymalizacji struktury organizacyjnej w celu dostosowania jej do rosnących wymogów rynku telekomunikacyjnego. Chcemy być organizacją efektywną, cyfrową i elastyczną, silnie obecną w Internecie i dysponującą wysoce zautomatyzowanymi procesami oraz zdolną do ograniczania kosztów pośrednich i znajdywania oszczędności w wyniku poprawy efektywności. Przystąpiliśmy już do realizacji projektu o nazwie „Nowy Model Operacyjny”, którego celem jest optymalizacja i automatyzacja procesów, optymalizacja wydatków informatycznych oraz ułatwienie podejmowania działań komercyjnych, zwłaszcza w zakresie ofert konwergentnych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+