Orange promuje pakiet „6GB za 6 zł na 60 dni” w grze "Minecraft" (wideo)

Orange rozpoczęła kampanię reklamową w grze "Minecraft" w której promuje ofertę "6GB za 6 zł na 60 dni". Do akcji zaangażowano vlogerów zajmujących się grami, m.in. Izaka, Verteza, Enzziego i Drollercastera. Za projekt odpowiada agencja VML Poland.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Orange promuje pakiet „6GB za 6 zł na 60 dni” w grze "Minecraft" (wideo)

Na specjalnie przygotowanej mapie schowany został klocek „6GB za 6zł na 60 dni”. Droga do skarbu, strzeżonego przez zabójczego smoka, wiodła przez trzy krainy: leśną, lodową oraz górską krainę lawy. W każdej z nich umieszczone zostały trudne do przebycia przeszkody, śmiertelne pułapki, hordy potworów i jeziora lawy.

Kampania w świecie „Minecraft” jest uzupełnieniem komunikacji prowadzonej przez markę Orange w mediach społecznościowych. Idea zabawy oparta została na przewrotnym postawieniu przed użytkownikami bardzo trudnych zadań, za wykonanie których nagradzani są oni pakietami 6GB na 60 dni. W ten sposób Orange komunikuje, jak łatwe i tanie jest skorzystanie z usługi mobilnego pakietu internetowego 6GB (wystarczy tylko wysłać SMS o wartości 6 zł). Dzięki tej ofercie można swobodnie i bez obaw o wysokość rachunku korzystać z Internetu w telefonie przez całe wakacje.

- Od pewnego czasu obserwujemy mocny rozwój gamingu na YouTube. Marka Orange zawsze stara się być nowoczesna i innowacyjna, stąd decyzja o przeprowadzeniu kampanii w świecie „Minecraft”. Oferta „6GB za 6 zł na 60 dni” skierowana jest do osob młodych, więc postanowiliśmy dotrzeć do nich z pomocą ich ulubionych youtuberów. Zależy nam bardzo na tym, żeby szczególnie w okresie wakacyjnym nasi klienci mogli cieszyć się wolnością, jaką daje nasz pakiet Internetu. Tym bardziej cieszymy się, że mogliśmy opowiedzieć o tym w kreatywny sposób w świecie „Minecraft“, który daje właśnie największą wolność – mówi Paweł Patkowski, dyrektor wykonawczy ds. marki i komunikacji marketingowej Orange Polska.

Zmagania youtuberów w świecie „Minecfarta” zanotowały już ponad 600 tys. odtworzeń.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami