SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Orkiestra wyskakuje z wanny w reklamie Providenta (wideo)

Agencja MullenLowe Warsaw przygotowała nowy format kreatywny dla kampanii firmy pożyczkowej Provident, która toczy się pod hasłem „Mam plan”.

W najnowszej odsłonie kampanii Provident ponownie inspiruje Polaków, zachęcając ich do realizacji marzeń i planów. Nowym i zwracającym uwagę elementem komunikacji jest trójka ekscentrycznych muzyków, będąca głosem wewnętrznym bohatera, podpowiadającym mu kolejny plan do zrealizowania.

- Piosenka "Mam plan" zawsze była ważnym i rozpoznawalnym elementem komunikacji marki Provident. Tym razem jednak postanowiliśmy z niej zrobić mechanizm kreatywny: śpiewana przez zabawny zespół muzyków, uruchamia pozytywną zmianę w życiu bohaterów – mówi Marcin Nowak, dyrektor kreatywny agencji MullenLowe Warsaw.

Działania reklamowe obejmują telewizję oraz internet (VOD, display).

Kreacją, strategią i przygotowaniem kampanii zajęła się agencja Mullenlowe Warsaw, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD. Spoty wyprodukowało studio F1LM, a wyreżyserował duet Państwo Rodzeństwo.  

Dołącz do dyskusji: Orkiestra wyskakuje z wanny w reklamie Providenta (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Dany
Mam plan, jak wejść w jeszcze większe długi.
odpowiedź
User
Monika
Co za aktorka gra w tej reklamie?
odpowiedź
User
Lucy
Zachęcanie emerytów żeby weszli w jeszcze większe długi.

Jak widzę ich reklamę, to mi się za przeproszeniem, wymiotować chce....
odpowiedź