Umowa zakłada również, że marka OSHEE będzie obecne podczas wszystkich imprez sportowych i konferencji prasowych Polskiego Związku Lekkiej Atletyki oraz na ściankach sponsorskich. Produkty Oshee będą towarzyszyły lekkoatletom podczas wszystkich zawodów, w których będą brać udział w ramach reprezentacji Polski. Dodatkowo osoby goszczące w siedzibie PZLA, dzięki stałej ekspozycji, będą miały okazję zapoznać się z portfolio marki Oshee, w tym z napojami izotonicznymi i witaminowymi.
- Cieszę się, że udało nam się pozyskać sponsora, który ma identyczną wizję działalności i nieustanie przesuwa granicę swoich możliwości, by być najlepszym. Dodatkowe środki finansowe uzyskane dzięki współpracy z OSHEE stanowią szansę na dalszy rozwój polskiej lekkiej atletyki. Jesteśmy przekonani, że nasza współpraca przyczyni się do wzrostu zainteresowania królową sportu - komentuje Paweł Olszański, sekretarz generalny PZLA.

Nie podano, na jak długo została podpisana umowa.
W marcu br. ambasadorką reklamową Oshee została Joanna Jędrzejczyk. jednocześnie firma została partnerem piłkarskiej Nice 1 Ligi i sponsorem drużyn młodzieżowych Legii Warszawa, współpracuje też jako oficjalny partner z Polskim Związkiem Piłki Nożnej, Ekstraklasą i KSW.











