Oshee przedłuża umowę sponsorską z Ekstraklasą do 2019 roku

Producentem napojów funkcjonalnych Oshee przedłużył do czerwca 2019 roku kontrakt z Ekstraklasą SA, w ramach którego jest partnerem tych rozgrywek. Umowę rozszerzono o dodatkowe aktywności marketingowe.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Oshee przedłuża umowę sponsorską z Ekstraklasą do 2019 roku

Firma Oshee partnerem Ekstraklasy została w październiku ub.r., w ramach umowy wprowadziła na rynek linię napojów opatrzonych logotypami rozgrywek i grających w nich klubów.

- Prestiżowe rozgrywki Ekstraklasy z roku na rok wzbudzają coraz większe zainteresowanie wśród sponsorów. Nasza zaledwie półroczna współpraca pokazała, że to nie tylko profesjonalna liga piłkarska, ale też nowoczesna platforma promocji marki sponsora. Naszym wspólnym celem jest szerokie propagowanie aktywności sportowych, dlatego też postanowiliśmy podpisać nowy kontrakt, dający nam jeszcze więcej możliwości takiego działania - uzasadnia Dariusz Gałęzewski, prezes Oshee.

W ramach nowej umowy, podobnie jak przy poprzedniej, marka Oshee będzie widoczna podczas meczów na bandach LED, banerach zawieszanych na bramkach w tracie przerw oraz przy ławkach rezerwowych. Dodatkowo logo napoju pojawi się podczas transmisji na grafikach m.in. przy podpisach zawodników i trenerów, na stronie Ekstraklasa.org na belce sponsorskiej przeznaczonej dla partnerów rozgrywek oraz w działaniach w kanałach social media.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]