SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Otwórz miasto” - Tomasz Kin, Cajmel i Lekko Stronniczy w kampanii Heinekena (wideo)

Ruszyła letnia kampania reklamowa piwa Heineken (Grupa Żywiec), pod hasłem „Otwórz miasto” zachęcająca do udziału w imprezach odbywających się w największych miastach naszego kraju. W akcji biorą udział m.in. dziennikarz Tomasz Kin, blogerka Cajmel oraz youtuberzy Lekko Stronniczy i Kuba Jankowski.

W ramach akcji uruchomiono serwis Otworzmiasto.pl, w którym prezentowane są informacje o najciekawszych miejscach i wydarzeniach w 11 polskich aglomeracjach. Strona - redagowana we współpracy z redakcją „Gazety Co Jest Grane” i cjg.gazeta.pl - zawiera m.in. „Kalendarz imprez” umożliwiający zapełnienie każdego dnia tygodnia najciekawszymi aktywnościami oraz zakładkę „Polecane miejsca”, w której najciekawsze lokalizacje rekomendują znane osoby: dziennikarz Tomasz Kin z Warszawy, raper Miuosh z Katowic, blogerka Cajmel z Łodzi, youtuberzy Kuba Jankowski z Trójmiasta i Lekko Stronniczy z Krakowa, a także zespoły muzyczne Rebeka z Poznania i Mikromusic z Wrocławia.

W wersji mobilnej strona dzięki funkcji geolokalizacji wykrywa, gdzie w danej chwili znajduje się użytkownik, i proponuje mu wydarzenia odbywające się w okolicy.

Ponadto w serwisie trwa loteria, w której należy wpisać kod spod kapsla lub zawleczki opakowania Heinekena i odgadnąć, które z polskich miast jest widoczne na trzech zdjęciach. Codziennie do wygrania jest iPhone 5s i 10 voucherów.

Serwisowi towarzyszy kampania reklamowa, której bohater dzięki nietypowym wizytówkom trafia do kilku oryginalnych lokali i na ciekawe imprezy. Akcja obejmuje telewizję (m.in. TVP, TVN, Polsat i kanały tematyczne), internet (m.in. Onet.pl, WP.pl, Facebook), prasę („Activist”, „Hiro”, „KMag”, „StreetMag” i „Vice”) oraz outdoor (nośniki w 7 największych miastach).

Koordynacją działań w internecie zajmuje się agencja K2, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaVest, a działania PR realizuje agencja 24/7Communication.

Dołącz do dyskusji: „Otwórz miasto” - Tomasz Kin, Cajmel i Lekko Stronniczy w kampanii Heinekena (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gość
jak Kin jest z W - wy to ja jestem z Honolulu...
odpowiedź
User
reallia
Dobra kampania, szczególnie dla Katowic, bo jest tyle miejsc, w które warto iść :) Mariacka, Stawowa, kluby muzyczne.
odpowiedź
User
Miki
Pięknie u nas w Warszawie to były potrzebne 10 punktów na 10 dla heinekena :)
odpowiedź