„Otwórz oczy” w kampanii Cyfry+ (wideo)

W telewizji ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa Cyfry+. Akcję pod hasłem „Otwórz oczy” przygotowały agencja reklamowa Change Communications i dom mediowy MPG.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie wizerunkowa kampania reklamowa Cyfry+ pokazuje ją jako platformę telewizyjną o najbogatszej w Polsce ofercie dla widzów. Przekaz pod hasłem „Odczuj każdy szczegół świata” podkreśla atuty programowe Cyfry+: transmisje najlepszych piłkarskich lig europejskich, najwięcej kanałów i nowe pakiety HD. W kampanii po raz pierwszy pojawia się nowy claim marki: „Cyfra+. Otwórz oczy”, oraz logo Cyfra+ HD.

W ramach akcji 45- i 30-sekundowe spoty od 5 września są emitowane w kanałach ogólnopolskich i tematycznych. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Change Communications, a media zaplanował dom mediowy MPG.  

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online