SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Pani Domu” z Edytą Herbuś i specjalnym logo na 20-lecie pisma

W poniedziałek 18 sierpnia br. w sprzedaży pojawi się urodzinowe wydanie dwutygodnika „Pani Domu” (Edipresse Polska). Z okazji jubileuszu 20-lecia pisma do tego numeru dołączone zostaną kupony rabatowe.

Na okładce jubileuszowego wydania znajdzie się Edyta Herbuś oraz specjalne urodzinowe logo, informujące o 20-leciu pisma. Będzie ono stałym elementem okładki „Pani Domu” przez najbliższy rok.

Wydanie urodzinowe „Pani Domu” pojawi się na rynku w nakładzie 240 tys. egz. Jego sprzedaż wspierać będzie autopromocja (magazyny prasowe oraz serwisy internetowe Edipresse).

>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Pierwsze wydanie magazynu „Pani Domu” ukazało się na rynku 31 sierpnia 1994 roku. Do połowy 2010 roku pismo było tygodnikiem. Od wakacji 2010 przeszło na dwutygodniowy cykl wydawniczy.

Według ZKDP średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Pani Domu” w kwietniu br. wyniosła 155 384 egz. (zobacz dane).

Dołącz do dyskusji: „Pani Domu” z Edytą Herbuś i specjalnym logo na 20-lecie pisma

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
hahaha
ale co wspólnego Herbuś ma z "panią domu" - ona jest specjalistką od stania na ściance a nie porad dla przeciętnych polek... słabo
odpowiedź
User
olo
ciekawe jak sie sprzeda z ta reklama .....
odpowiedź