SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Panorama Firm reklamuje aplikację mobilną (wideo)

W telewizji, radiu, internecie i na outdoorze ruszała kampania reklamowa aplikacji mobilnej Panorama Firm 2.0. Akcję Eniro Polska przygotowało wspólnie z firmami Forsman&Bodenfors i Easy Media.

Kampania Panoramy Firm 2.0 prezentuje najważniejsze zalety tej aplikacji: możliwość wyszukiwania przy pomocy smartfona miejsc, produktów oraz usług. Reklamy przygotowano w dwóch wersjach, przedstawiających branżę restauracyjną i obuwniczą.

Udostępniona w marcu Panorama Firm 2.0 działa na systemach Android 2.2 (lub nowszych) oraz iOS 4.3. (lub nowszych). Aplikację można bezpłatnie pobrać ze strony mobile.pf.pl.

 

- Celem kampanii jest zwiększenie liczby pobrań aplikacji Panorama Firm, , a także wzrost liczby użytkowników mobilnej wyszukiwarki m.pf.pl. Dodatkowo chcemy odświeżyć wizerunek marki Panorama Firm, która pod koniec ubiegłego roku przeszła gruntowny rebranding - opisuje Wojciech Komosa, kierownik ds. komunikacji i PR w Eniro Polska.

Akcja reklamowa obejmuje telewizję (m.in. TVP, Polsat, TVN, TVN Style, Discovery Channel, National Geographic), radio (Radio ZET i stacje lokalne), internet (YouTube, Onet, Gazeta.pl, Wirtualna Polska, Interia, serwisy mobilne, Facebook, NK.pl) oraz outdoor. W telewizji potrwa do maja, a w pozostałych mediach do końca września.

Globalną kreację kampanii przygotowała agencja Forsman&Bodenfors, adaptacją na polski rynek we własnym zakresie zajęło się Eniro Polska, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Easy Media.

Dołącz do dyskusji: Panorama Firm reklamuje aplikację mobilną (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
bajduro
Świetna rzecz. I nie-polska.
odpowiedź
User
zniesmaczony
A mnie ta reklama tak DENERWUJE, że głowa mała ;/ miga przed oczami, rozdrażnia mnie, jest jedną z najgorszych reklam jaką widziałem!!!
odpowiedź