SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Para pracowników reklamuje kredyt na PIT z premią w Getin Banku (wideo)

W drugim etapie obecnej kampanii Getin Banku reklamowany jest kredyt gotówkowy dostępny na podstawie PIT-u. Akcję, której bohaterami jest specyficzna para pracowników banku, przygotowały firmy Good i MediaVest.

Kadr z reklamy Getin BankuKadr z reklamy Getin Banku

Reklamy podkreślają, że kredyt gotówkowy jest przyznawany w Getin Banku na podstawie informacji o dochodach udokumentowanych w oświadczeniu PIT za poprzedni rok. Ponadto w ramach promocji klientowi zwracane jest 10 zł za każdy pożyczony tysiąc złotych (zwrot następuje po zapłaceniu odpowiedniej raty, przy kredycie wziętym na minimum 24 miesiące).

W spotach występuje para pracowników, która pojawiła się w rozpoczętej dwa tygodnie temu kampanii reklamującej konto oszczędnościowe oferowane przez bank (zobacz szczegóły). Zdyscyplinowanej, obowiązkowej kobiecie i mężczyźnie mającemu więcej luzu tym razem towarzyszy listonosz - jako ekspert w roznoszeniu PIT-ów.

Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji (kanały główne i tematyczne), prasie (dzienniki, tygodniki opinii i magazyny lifestylowe), internecie (największe portale, Google, serwisy VoD, YouTube), na outdoorze (billboardy i citylighty w największych miastach) oraz w punktach sprzedaży (materiały BTL). Działania zaplanowano do końca marca.

Kreacją i produkcją reklam zajęła się agencja Good, a planowaniem i zakupem mediów - dom mediowy MediaVest.

Dołącz do dyskusji: Para pracowników reklamuje kredyt na PIT z premią w Getin Banku (wideo)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gie
To raczej para aktorów a nie pracowników.
odpowiedź
User
iuhi
nudna reklama, nie oryginalna i nie zachęcająca klientów i jeszcze ta zielonkawa kolorystyka gettin banku jest ochydna
odpowiedź
User
Maciej
Nużąca, wręcz depresyjna reklama...
odpowiedź