W wizerunkowej kampanii TOK FM promowany jest sztandarowy program stacji - „Poranek Radia TOK FM”.
W reklamach występują prowadzący to pasmo Janina Paradowska, Dominika Wielowieyska, Tomasz Sekielski, Jan Wróbel i Jacek Żakowski.
Akcja od początku października będzie prowadzona w telewizji (TVN 24 i Polsat News), prasie („Gazeta Wyborcza”, „Metro”, „Polityka”), internecie (strony Grupy Gazeta.pl), kinach (sieci Helios i Cinema City) oraz na outdoorze (nośniki AMS we wszystkich 17 miastach, w których nadaje TOK FM, w tym kilku powierzchniach wielkoformatowych w Warszawie).
30 września rusza jesienna ramówka TOK FM, w której znajdzie się m.in. program Piotra Najsztuba (zobacz szczegóły). Od czerwca do sierpnia br. udział rozgłośni w rynku radiowym wyniósł 1,1 proc. (według Radio Track - zobacz pełne wyniki).

Akcja reklamowa potrwa do końca br., przy czym najintensywniej będzie prowadzona w pierwszych tygodniach października. Za jej koncepcję i realizacją we własnym zakresie odpowiada Radio TOK FM, a spoty przygotowało studio SVG.












