SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„Parkiet” z nowym serwisem internetowym: personalizacja treści i odsłuchiwanie tekstów

Serwis internetowy dziennika gospodarczego „Parkiet” (Gremi Media) startuje w odświeżonej odsłonie. Wprowadzono w niej m.in. nową opcję „Twój Parkiet” oraz rozbudowaną wersję mobilną.

Article

Zakładkę „Twój Parkiet” każdy użytkownik może skonfigurować wedle własnych preferencji, wybierając tematy, które chce śledzić. Wprowadzono też narzędzie Lektor pozwalające odsłuchiwać treść artykułów, możliwość zachowywania wybranych tekstów na później oraz nowe opcje społecznościowe.

Witryna ma również zmieniony layout i szatę graficzną.

- Dzięki połączeniu z social media jesteśmy najszybsi w przekazywaniu informacji. To ważne, bo poszerza nam się grono odbiorców. Nową stronę dedykujemy wszystkim zainteresowanym rynkiem: tym, którzy chcą wiedzieć, jakie zyski przynoszą fundusze inwestycyjne, które obligacje kupić, jakie lokaty i ubezpieczenia wybrać, czy warto inwestować na rynku nieruchomości lub sztuki - opisuje Andrzej Stec, redaktor naczelny „Parkietu”.

Jednocześnie rozbudowana została wersja mobilna witryny. - Ważną grupą docelową nowego parkiet.com są młodsi odbiorcy. Dla nich wersja mobilna serwisu została przygotowana jako źródłowa - komentuje Tomasz Goss-Strzelecki, zastępca redaktora naczelnego „Parkietu”, odpowiedzialny za serwis parkiet.com.

Według badania Gemius/PBI w marcu br. serwis Parkiet.com zanotował 131,1 tys. realnych użytkowników, 3,72 mln odsłon oraz 37 minut i 36 sekund średniego czasu korzystania przez użytkownika. Natomiast średnia sprzedaż „Parkietu” w maju br. wynosiła 4 212 egz. (według danych ZKDP).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Parkiet” z nowym serwisem internetowym: personalizacja treści i odsłuchiwanie tekstów

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
analizator
Dostali po pupie na przełomie 2016/2017 za spamerskie optymalizacje, a w styczniu/lutym poleciało jeszcze bardziej. A oni skupiają się na stronie głównej i optymalizacji stylów...

Panowie, nie idźcie ta drogą. Niewiele agencji w Polsce rozumie ten problem, jeszcze mniej potrafi mu zaradzić. Zobaczcie WirtualneMedia. Nawet pół artykułu nie ma o tym, co się wydarzyło i komu za co poleciało.
9 0
odpowiedź
User
Ciekawe
Do ciekawej analizy ruch na rp.pl. Najpierw wzrosl chyba o 50 proc. , a teraz spada chyba o 50 proc.
Jest temat?
6 0
odpowiedź
User
co jest
Był tu profesjonalny, merytoryczny komenatrz o rp.pl i znikł?! Czy można go przywrócić? Chciałem poczytać na spokojnie, a nie zdążyłem go skopiować :-O
4 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing