Partner of Promotion i Sopexa będą promować polskie jabłka w Afryce i Azji

Agencje Partner of Promotion i Sopexa przygotują na zlecenie Związku Sadowników RP kampanie promujące jabłka w takich krajach jak Egipt, Algieria, Wietnam i Hongkong. Łączny budżet tych działań wynosi 4,5 mln euro netto.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Partner of Promotion i Sopexa będą promować polskie jabłka w Afryce i Azji
PAP / Marcin Bielecki<!-- 1.1553s -->

Agencja Partner of Promotion wygrała przetarg Związku Sadowników na realizację dwuletniej kampanii promocyjnej pod hasłem „Teraz jabłka europejskie”, która ma być prowadzona w Wietnamie i Hongkongu.

Firma Sopexa po wygranym przetargu przygotuje kampanię „Czas na jabłka Europy” w Egipcie i Algierii.

Obie kampanie mają trwać po dwa lata i ruszą najwcześniej w styczniu 2017 roku. Ich łączny budżet wynosi 4,5 mln euro netto.

Związek Sadowników RP nie podał nazw i liczby innych agencji, które brały udział  przetargach dotyczących tych zleceń.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]