SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Party” nowym liderem sprzedaży wśród dwutygodników people. „Gala” zyskała najwięcej

W październiku 2017 roku nowym liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people zostało „Party”. Największym wzrostem pochwalić się mogła „Gala”, najwięcej straciło „Show” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party” (Edipresse Polska) w październiku 2017 roku wyniosła 134 896 egz. W porównaniu do października 2016 roku była ona niższa o 13,92 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Tytuł ten na pozycję lidera awansował z miejsca drugiego.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Z trzeciego na drugie miejsce awansował dwutygodnik „Gala” (Grupa Burda). Zanotował on wzrost wynoszący 22,08 proc. - największy w zestawieniu. Jego średni wynik w analizowanym miesiącu wyniósł 115 344 egz.

Podium uzupełnia magazyn „Show” (Wydawnictwo Bauer), który spadł z pozycji lidera. Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się najbardziej w zestawieniu - o 29,02 proc. do 112 332 egz.

W październiku 2017 roku w porównaniu do września 2017 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem również pochwalić się mogła „Gala” - było to 218,46 proc.

Z kolei największy spadek, wynoszący 31,59 proc., odnotowało „Show”.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Dołącz do dyskusji: „Party” nowym liderem sprzedaży wśród dwutygodników people. „Gala” zyskała najwięcej

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
leo
No cóż, liczby nie kłamią. Jak widzę Show, to nie widzę newsa, ciekawego wywiadu.... tylko popłuczyny
odpowiedź
User
nieoc
CZy ktos pamieta kiedy Show był ostatnio cytowny?
odpowiedź
User
Pudel
No to co, czas na dobrą zmianę w redakcji Show?
odpowiedź