SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„Party” nowym liderem sprzedaży wśród dwutygodników people. „Gala” zyskała najwięcej

W październiku 2017 roku nowym liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people zostało „Party”. Największym wzrostem pochwalić się mogła „Gala”, najwięcej straciło „Show” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Article

Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party” (Edipresse Polska) w październiku 2017 roku wyniosła 134 896 egz. W porównaniu do października 2016 roku była ona niższa o 13,92 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Tytuł ten na pozycję lidera awansował z miejsca drugiego.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Z trzeciego na drugie miejsce awansował dwutygodnik „Gala” (Grupa Burda). Zanotował on wzrost wynoszący 22,08 proc. - największy w zestawieniu. Jego średni wynik w analizowanym miesiącu wyniósł 115 344 egz.

Podium uzupełnia magazyn „Show” (Wydawnictwo Bauer), który spadł z pozycji lidera. Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się najbardziej w zestawieniu - o 29,02 proc. do 112 332 egz.

W październiku 2017 roku w porównaniu do września 2017 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem również pochwalić się mogła „Gala” - było to 218,46 proc.

Z kolei największy spadek, wynoszący 31,59 proc., odnotowało „Show”.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Party” nowym liderem sprzedaży wśród dwutygodników people. „Gala” zyskała najwięcej

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
leo
No cóż, liczby nie kłamią. Jak widzę Show, to nie widzę newsa, ciekawego wywiadu.... tylko popłuczyny
1 0
odpowiedź
User
nieoc
CZy ktos pamieta kiedy Show był ostatnio cytowny?
1 0
odpowiedź
User
Pudel
No to co, czas na dobrą zmianę w redakcji Show?
1 0
odpowiedź
User
Jonek
Przecież "Sukcesy i porażki" to nie jest segment "people". A spadek sprzedaży "Show" o ponad 50 000 egzemplarzy w miesiąc świadczy, że komuś bardzo zależało na wrześniowym, jednorazowym, dobrym wyniku i "trochę" mu pomógł.
0 0
odpowiedź
User
cidre
W Gali naprawdę jest co poczytać. Fajne wywiady, teksty na dobrym poziomie. Oby tak dalej. Bo dookoła szambo, w ktorym toniemy
1 5
odpowiedź
User
Sili
Brakuje tu podstawowej informacji, że Gala miała w tym miesiącu promocję cenową... za grosze to wszystko się sprzeda
3 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing