SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Party” liderem sprzedaży wśród dwutygodników people w pierwszych trzech kwartałach

W pierwszych trzech kwartałach 2017 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Flesz”. Zyskały tylko „Sukcesy i Porażki”.

Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party” (Edipresse Polska) w pierwszych trzech kwartałach 2017 roku wyniosła 155 994 egz. W porównaniu do pierwszych trzech kwartałów 2016 roku była ona niższa o 17,04 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce zajął dwutygodnik „Show” (Wydawnictwo Bauer). Zanotował on spadek sprzedaży ogółem wynoszący 19,10 proc. i średni wynik na poziomie 133 251 egz.

Podium uzupełnia magazyn „Viva!” (Edipresse Polska). Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się o 6,70 proc. do 96 566 egz.

Z piątego na czwarte miejsce awansowały „Sukcesy i Porażki” (Wydawnictwo Bauer). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu wyniosła 79 505 egz., po wzroście o 2,52 proc. - jedynym w zestawieniu.

Na kolejną pozycję spadła „Gala” (Grupa Burda), której średni wynik zmalał o 18,90 proc. do 63 043 egz.

Stawkę zamyka „Flesz” (również Edipresse Polska) ze sprzedażą na poziomie 60 543 egz., który zanotował stratę wynoszącą 21,21 proc. - największą w zestawieniu.

We wrześniu 2017 roku średnia sprzedaż ogółem nowego lidera, czyli dwutygodnika „Show”, wyniosła 164 199 egz., po spadku o 1,59 proc. Na drugą pozycję spadło „Party” (145 483 egz., w dół o 15,77 proc.). Oczko niżej znalazła się „Viva!” (75 789 egz., - 10,12 proc.).

Również i tutaj prawie wszystkie tytuły były na minusie, a najwięcej w tym ujęciu straciła „Gala” - było to 29,95 proc. do 36 219 egz. Jedyny wzrost, wynoszący 4,51 proc., do 79 973 egz., też tutaj miał magazyn „Sukcesy i Porażki”.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Dołącz do dyskusji: „Party” liderem sprzedaży wśród dwutygodników people w pierwszych trzech kwartałach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl