SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Pascal Brodnicki ambasadorem marki Rama Smaż jak Szef Kuchni

Pascal Brodnicki został ambasadorem nowego produktu w portfolio Unilever Polska - Rama Smaż jak Szef Kuchni. Kucharz występuje w szeroko zakrojonej kampanii wspierającej rynkowy debiut nowego brandu.

Article

Rama Smaż jak Szef Kuchni to miks olejów, np. rzepakowego ze słonecznikowym lub rzepakowego z oliwą z oliwek. Dostępna jest w trzech wariantach: klasyczna, maślany smak i oliwa z oliwek.

Rynkowy debiut produktu wesprze szeroko zasięgowa kampania reklamowa obejmująca telewizję, prasę oraz internet (m.in. blogi kulinarne i serwisy VoD). Rama Smaż jak Szef Kuchni ma być też promowana w jednym z najpopularniejszych programów kulinarnych. Ambasadorem nowej marki został kucharz Pascal Brodnicki, jego wizerunek już pojawił się w reklamach produktu w prasie handlowej.

Przypomnijmy, że do sierpnia br. Brodnicki przez trzy lata wspólnie z Karolem Okrasą reklamował dyskonty Lidl. Jego wizerunek już pojawił się w reklamach produktu w prasie handlowej.

Przedstawiciele Unilevera nie odpowiedzieli na razie na nasze pytania dotyczące szczegółów kampanii. Obsługą mediową budżetu reklamowego koncernu zajmuje się na razie PHD Media Direction, przy czym w najbliższym czasie przejmie to Mindshare Polska.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Pascal Brodnicki ambasadorem marki Rama Smaż jak Szef Kuchni

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing
przesuń do góry