Pascal Brodnicki i Piotr Adamczyk reklamują formuły Duet i Rodzina w Play

W nowej kampanii Play - reklamującej wprowadzone właśnie do oferty formuły Solo, Duet i Rodzina - oprócz promujących już wcześniej tę sieć Agnieszki Dygant i Kuby Wojewódzkiego występują Pascal Brodnicki i Piotr Adamczyk. Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają agencje Grandes Kochonos, Artegence, Isobar Polska, Plej i MediaCom Warszawa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Piotr Adamczyk razem z Agnieszką Dygant występują w reklamach Formuły Rodzina, Pascal Brodnicki - Formuły Duet, a Kuba Wojewódzki - Formuły Solo. Działania reklamowe obejmą m.in. telewizję, internet, BTL i outdoor.

 

Dygant i Wojewódzki od 3,5 roku, kiedy Play zaczął serię kampanii z udziałem znanych osób, regularnie pojawiają się w reklamach telekomu. Aktorka wcześniej promowała m.in. Formułę 4.0, a dziennikarz razem z Agnieszką Chylińską i grupą dzieci reklamowali w ostatnich miesiącach Internet Elastyczny.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/formula-solo-duet-i-rodzina-w-nowej-ofercie-abonamentowej-w-play ##

Z kolei Pascal Brodnicki i Piotr Adamczyk debiutują w reklamach Play. Brodnicki od połowy 2012 roku do połowy ub.r. występował razem z Karolem Okrasą w kampaniach Lidla (zastąpiła go tam Dorota Wellman), a jesienią ub.r. został ambasadorem marketingowym Ramy Smaż. Adamczyk od czterech lat reklamuje eurobank, obecnie z jego udziałem trwa kampania promująca pożyczkę gotówkową jako „wypożyczkę z przerwą od raty”.

 

Na początku czerwca Play zaczął kampanię zachęcającą do rejestrowania w tej sieci numerów na kartę. W tych reklamach występuje piosenkarka Margaret.

 

Obsługą marketingową sieci Play zajmują się agencje Grandes Kochonos (reklamy ATL), Artegence i Isobar Polska (reklamy i inne aktywności w internecie), Plej (reklamy BTL) oraz MediaCom Warszawa (planowanie i zakup mediów).

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały