Patrycja Bruź-Soniewicka i Kacper Kłos w zarządzie Brand New Galaxy

Do zarządu agencji Brand New Galaxy dołączyli Patrycja Bruź-Soniewicka jako chief operating officera oraz Kacper Kłos jako managing partner. Oboje poprzednio związani byli z Saatchi & Saatchi IS.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Patrycja Bruź-Soniewicka i Kacper Kłos w zarządzie Brand New Galaxy
Kacper Kłos, Patrycja Bruź–Soniewicka

Patrycja Bruź–Soniewicka będzie odpowiadać za współpracę pomiędzy podmiotami wchodzącymi w skład BNG, zarówno na poziomie operacyjnym, jak i strategii długoterminowej. Poprzednio przez trzy lata była dyrektor zarządzającą Saatchi & Saatchi IS, a w tej agencji pracowała pięć lat. Wcześniej związana była m.in. z BBDO Warszawa oraz Pepsico.

Kacper Kłos w roli partnera zarządzającego odpowiedzialny jest za obszar business development Brand New Galaxy. Będzie również budował ofertę firmy z myślą o rynku międzynarodowym oraz rozwiązaniach pozwalających na skalowanie biznesu. Przez ostatnie trzy lata pełnił funkcję wiceprezesa Saatchi & Saatchi IS, a łącznie w agencji przepracował 12 lat. Zajmował się rozwojem biznesu w Interactive Solutions w Polsce i Rosji.

Bruź-Soniewicka i Kłos będą w tandemie odpowiadać za obszar pozyskiwania, weryfikacji i włączania do Brand New Galaxy nowych projektów, w tym analizę potencjalnych podmiotów uzupełniających istniejące w tej chwili na platformie.

- BNG agreguje kompetencje tych najlepszych i stwarza im warunki nie tylko do rozwoju, ale też zapewnia i stymuluje powstawanie przestrzeni na ich pomysły oraz inicjatywę. Finalizujemy rozmowy z nowymi podmiotami, które dołączą do BNG w tym kwartale - komentuje Kacper Kłos.

Brand New Galaxy to grupa marketingowo-technologiczna założona w październiku 2017 roku. Zarząd tworzą, oprócz Bruź-Soniewickiej i Kłosa, prezes Olga Adamkiewicz oraz partnerzy zarządzający - Wiktoria Danielewska, Michał Glapiński i Jakub Krawczyk.

BNG zajmuje się integracją „smart business solutions” w obszarze marketingu i technologii. Firma zaprasza do współpracy kolejne podmioty, oferując współdzielenie usług i narzędzi oferowanych przez poszczególne spółki oraz przestrzeń biurową, opiekę HR-ową, finansową czy prawną.

Obecnie w ramach firmy skupione są: Pathfinder 23 – agencja aktywująca marki w obszarze e-Commerce, Spacecamp – agencja digitalowa o profilu kreatywno-technologicznym, Life on Mars – agencja through the line, budująca komunikację marek w ekosystemie digital i poza nim oraz Synthrone - platforma do automatyzacji wdrożeń oraz analityki obecności marek w e-commerce.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7