SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Paweł Cybulski nowym menadżerem ds. marketingu i sprzedaży „Pisma”

„Pismo. Magazyn Opinii” zatrudnia Pawła Cybulskiego na stanowisku menadżera ds. marketingu i sprzedaży. 

Paweł Cybulski, fot. Mikołaj MaluchnikPaweł Cybulski, fot. Mikołaj Maluchnik

Paweł Cybulski przejął odpowiedzialność za marketing i sprzedaż „Pisma" od Kaliny Wyszyńskiej, która od jesieni zeszłego roku na co dzień nie pracuje operacyjnie z zespołem, ale pozostaje w zarządzie fundacji wydającej magazyn.

Paweł Cybulski pracował poprzednio jako menadżer ds. marketingu i fundraisingu w Fundacji Ośrodek Kontroli Obywatelskiej OKO, wydającej portal OKO.press. Doświadczenie w organizacjach pozarządowych zbierał też, kierując marketingiem Fundacji Serce Dziecka.

W latach 2015–2017 związany był z Agorą, gdzie pracował działach marketingu i sprzedaży Gazeta.pl. Wcześniej, od 2013 roku, pracował w dziale marketingu Telewizji Kino Polska.

- Paweł dołącza do nas w gorącym i pełnym wyzwań czasie. Chcemy poszerzać bazę stałych czytelników magazynu drukowanego i subskrybentów wydania cyfrowego, a także zwiększać świadomość marki „Pisma". W tym roku i skupimy się między innymi na dalszym rozwoju materiałów reporterskich (czeka nas już piąty sezon Śledztwa Pisma i kolejne Soczewki Pisma). Jestem przekonany, że dotychczasowe doświadczenia zawodowe Pawła bardzo nam w tym pomogą – mówi Piotr Nesterowicz, prezes Fundacji Pismo.

„Pismo. Magazyn Opinii" ukazuje się od początku 2018 roku. Jesienią 2019 roku do zarządu dołączyła Magdalena Kicińska, pełniąca też funkcję redaktorki naczelnej. Od 2021 roku członkinią zarządu jest Kalina Wyszyńska.

W 2022 roku Fundacja wydająca miesięcznik „Pismo. Magazyn Opinii” osiągnęła wzrost przychodów o 21,83 proc. do 2,92 mln zł, a przy wzroście kosztów jej strata netto pogłębiła się o 82,4 proc. Przychody reklamowe poszły w górę ze 147,92 do 270,46 tys. zł, a ze sponsoringu zmalały z 85,59 do 35,03 tys. zł.

Dołącz do dyskusji: Paweł Cybulski nowym menadżerem ds. marketingu i sprzedaży „Pisma”

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Justyn
Po prostu gigant, doświadczenie bezcenne wręcz unikalne, a Pismo to absolutny hit prasowy, a czym świadczą straty, wina oczywiście PISdzielców
odpowiedź
User
Jacek
Po prostu gigant, doświadczenie bezcenne wręcz unikalne, a Pismo to absolutny hit prasowy, a czym świadczą straty, wina oczywiście PISdzielców


Pochwal się, Orle, swoimi osiągnięciami, cokolwiek robisz :)
odpowiedź