Paweł Deląg i Joanna Orleańska reklamują ekspres Italico w Biedronce (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa ekspresu kawowego Italico dostępnego w sklepach Biedronka. W akcji występują aktorzy Paweł Deląg i Joanna Orleańska, a przygotowały ją firmy Duda Polska i MEC.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania ekspresu do kawy na kapsułki Italico podkreśla, że pozwala on łatwo i szybko zaparzyć espresso z pianką. Reklamy z jednej strony eksponują włoski charakter urządzenia, a z drugiej - jego niską cenę oraz to, że jest dostępny wyłącznie w sklepach Biedronka.

 

Akcja jest prowadzona w telewizji, prasie, radiu, internecie, na outdoorze oraz w sklepach Biedronka. Kreację kampanii przygotowała agencja Duda Polska, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące