SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Paweł Tkaczyk: przegląd nowoczesnych metod budowania marki (wideo)

Co to znaczy „silna marka”? -  użytkowników Facebooka nie może się powstrzymać przed używaniem go w łóżku - sprawdzają ścianę tuż przed zaśnięciem lub zaraz po obudzeniu. Potrafisz utkwić w głowie Twoich klientów tak mocno, by brali Cię ze sobą do łóżka? A po czym poznać, że Cię dobrze zapamiętali w gąszczu reklam? Pokażę Ci rzeczy, które sprawią, że klienci będą krzyczeć. Nie ma lepszego miernika skuteczności. Potrafisz tak?

Paweł Tkaczyk

Paweł Tkaczyk

Na te pytania odpowiada Paweł Tkaczyk (agencja Midea) w prezentacji, którą przedstawił w Gdańsku podczas szóstej edycji konferencji infoShare.

 

 

Patronem medialnym wydarzenia był portal Wirtualnemedia.pl

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Paweł Tkaczyk: przegląd nowoczesnych metod budowania marki (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ala
Co to za polszczyzna? Tekst tłumaczony przez transalota Google'a ? O co tu chodzi? Kto to redaguje - gimnazjalista jakiś?
0 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing