SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Godni pomagania” - Socha, Piróg, Węglarczyk, Pazdan, Ohme i Cieślak w akcji PCK (wideo)

Polski Czerwony Krzyż rozpoczął właściwy etap kampanii pod hasłem „Godni pomagania” zachęcającą do wsparcia walki z ubóstwem wśród dzieci. W spocie i grafikach promujących akcję występują znane osoby, m.in. dziennikarze Małgorzata Ohme i Bartosz Węglarczyk.

Kampania wynika z faktu, że chociaż według danych GUS z ub.r. sytuacja wszystkich gospodarstw domowych się poprawiła (m.in. dzięki wzrostowi wynagrodzeń, spadkowi bezrobocia i programowi Rodzina 500+), nadal wiele rodzin posiadających troje lub więcej dzieci ma trudności z zaspokojeniem potrzeb materialnych. PCK szacuje, że negatywne konsekwencje związane z niedostatkiem wciąż wpływają na codzienność ponad miliona polskich dzieci.

- Skrajne ubóstwo nie zawsze oznacza głód. Dzieci z rodzin, które na co dzień borykają się z niedostatkiem, najbardziej potrzebują wsparcia i pomocy. PCK od lat odpowiada na ich rzeczywiste potrzeby, które badają nasze oddziały w całej Polsce. Czasem wystarczy mały gest czy niewielka pomoc, aby stworzyć dzieciom godne warunki do życia. W tej kampanii apelujemy do wszystkich o głód pomagania i zachęcamy do wsparcia naszej akcji - komentuje Małgorzata Szukała z Polskiego Czerwonego Krzyża.

Akcja zachęca do przekazywania dowolnych kwot na walkę z ubóstwem wśród dzieci. Można to zrobić w serwisie PCK.pl Polski Czerwony Krzyż podkreśla, że 25 zł pozwoli na dofinansowanie pięciu obiadów dla dziecka w szkole przez tydzień, 50 zł umożliwi z kolei zakup pomocy edukacyjnych, a 100 zł to równowartość paczki świątecznej dla całej rodziny.

 

Akcja zaczęła się tydzień temu od etapu teaserowego opartego na plakatach, w których znane osoby - m.in. Małgorzata Socha, Michał Piróg, Katarzyna Zielińska, Tomasz Karolak, Michał Pazdan, Ewa Szabatin, Mikołaj Cieślak, Małgorzata Ohme, Bartosz Węglarczyk i Karol Wójcicki - deklarują, że są głodne różnych wrażeń i doświadczeń życiowych.

We właściwej odsłonie pojawia się też dziewczynka, która jest dosłownie głodna.


Działania marketingowe obejmują m.in. internet, radio oraz outdoor.

Koncepcję kampanii przygotowała agencja 4Frame. Materiały wizualne przygotowali specjaliści z thegoodpeople, zdjęcia wykonał Arcadius Mauritz, spot radiowy nagrano w studiu Efektura, a działania public relations realizuje agencja 24/7Communication.

Głównymi partnerami akcji są Onet Kobieta i FoodLab Studio, wspiera ją też Auchan Retail Polska. Kampania została objęta patronatem medialnym przez Polskie Radio, mamotoja.pl, Polki.pl, Noizz oraz Business Insider.

Dołącz do dyskusji: „Godni pomagania” - Socha, Piróg, Węglarczyk, Pazdan, Ohme i Cieślak w akcji PCK (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl