SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pepsi: I can (wideo)

Pod hasłem "I can" rozpoczyna się telewizyjna kampania reklamowaPepsi. Akcja pokazuje, jak wiara w siebie pozwala spełniaćmarzenia.

Startująca właśnie w telewizji kampania reklamowaPepsi ma charakter wizerunkowy. Spotwykorzystywany w akcji pokazuje, jak dzięki wierze w siebie młodziludzie spełniają swoje marzenia w różnych dziedzinach: muzyce,sporcie i życiu uczuciowym. Przekaz pod hasłem "I can" ma wkreatywny sposób łączyć markę Pepsi z pozytywnymi sytuacjamiżyciowymi.




Akcja jest prowadzona zarówno w stacjach ogólnodostępnych(Polsat i TVN), jak i muzycznych (MTV, VIVA i 4funTV). Kreacjękampanii przygotowała agencja reklamowa BBDOMoscow, a zakupem mediów zajął się dom mediowy OMDMedia Direction.

Dołącz do dyskusji: Pepsi: I can (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl