SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Pepsi składa hołd muzyce Michaela Jacksona, Britney Spears i Raya Charles'a w nowej kampanii "Generations"

Pepsi w ramach tegorocznej letniej aktywności kontynuuje kampanię „Generations”, upamiętniając partnerstwo z muzykami z czasów obecnych i lat wcześniejszych. Wśród nich są Michael Jackson, Ray Charles i Britney Spears.

Article

W ramach globalnej kampanii Pepsi wprowadziła limitowaną edycję puszek napoju w USA dla całej linii, czyli Pepsi, Diet Pepsi, Pepsi Zero Sugar i Pepsi Wild Cherry. Widnieją na nich wizerunki artystów.

Polski oddział firmy nie chciał nam odpowiedzieć, czy puszki z wizerunkami artystów trafią również na polski rynek.

Firma będzie także współpracować z Live Nation, by latem organizować tzw. puchary artystów Pepsi Generations w całym kraju.

- Pepsi Generations była dla nas specjalną kampanią, a muzyka zawsze była w jej sercu. Tego lata kontynuujemy te działania podkreślając partnerstwo ze sławnymi artystami, poprzez eventy, integrację, muzykę oraz Pepsi Stuff - powiedziała Stacy Taffet, senior director, marketing, Pepsi Trademark w Ameryce Północnej.

Kampanią „Generations” Pepsi chce przypomnieć fanom w każdym wieku, by żyli pełnią życia niezależnie od tego, ile mają lat.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Pepsi składa hołd muzyce Michaela Jacksona, Britney Spears i Raya Charles'a w nowej kampanii "Generations"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing