SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Perfekcyjna pani domu”: 1,2 mln widzów, 11,4 mln zł z reklam

Trzeci sezon „Perfekcyjnej pani domu” oglądało w TVN 1,2 mln osób - to o 130 tys. mniej niż poprzednią edycję. Stacja w paśmie emisji reality-show zajęła drugie miejsce w rynku i pozyskała z reklam 11,4 mln zł.

Średnia widownia trzeciej serii programu TVN „Perfekcyjna pani domu” (emitowanej w okresie od 25 lutego do 27 maja br., w poniedziałki o godz. 22.30) wyniosła 1,18 mln osób, co przełożyło się na 13,34 proc. udziału wśród wszystkich widzów i 15,50 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

W analizowanym okresie największą popularnością cieszył się 11. odcinek programu, pokazany 13 maja br. Oglądało go 1,46 mln widzów.

Reality-show w porównaniu do analogicznego pasma ub.r. podniósł widownię stacji o 240 tys. widzów. Wówczas w tym paśmie kanał śledziło 935 tys. osób, przy udziale wynoszącym odpowiednio 16,07 proc. oraz 17,61 proc.

Z kolei w porównaniu do drugiej serii, pokazywanej jesienią ub.r., program stracił 130 tys. widzów. Wówczas jego średnia widownia wyniosła 1,31 mln osób, co przełożyło się na 16,02 proc. oraz 18,90 proc. udziału (więcej na ten temat).

„Perfekcyjna pani domu 3” w swoim czasie antenowym dała TVN pozycję wicelidera rynku telewizyjnego. Przed TVN uplasował się Polsat, który w tym czasie emitował filmy fabularne, a jego udział wyniósł 15,25 proc. Z kolei za TVN znalazła się TVP2 („Tomasz Lis na żywo” i filmy fabularne; 10,70 proc.) oraz TVP1 (dokumenty z cyklu „Oglądaj z Andrzejem Fidykiem” oraz seriale fabularne; 8,28 proc.). Taka sama była kolejność stacji w grupie komercyjnej.

Wpływy z reklam pokazanych przy 13 odcinkach formatu wyniosły 11,4 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

W opartym na brytyjskiej licencji formacie „Perfekcyjna pani domu” Małgorzata Rozenek pomaga ludziom, którzy nie radzą sobie ze sprzątaniem i prowadzeniem domu. Diagnozuje ich problemy, daje uczestnikom wskazówki, a następnie sprawdza efekty dokonanych przez nich porządków. Jego producentem wykonawczym jest Golden Media Polska.

Telewizja TVN zdecydowała o realizacji czwartej edycji “Perfekcyjnej pani domu”. Będzie ona emitowana na antenie stacji w jesiennej ramówce (dowiedz się więcej).


Oglądalność „Perfekcyjnej pani domu” odcinek po odcinku (dane TVN)

Data

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

2013-02-25

        1 274 397

13,68%

14,50%

2013-03-04

            842 092

8,44%

8,18%

2013-03-11

        1 187 293

13,65%

16,46%

2013-03-18

        1 061 867

12,82%

14,06%

2013-03-25

        1 135 862

13,45%

15,83%

2013-04-08

        1 025 336

10,98%

11,80%

2013-04-15

        1 070 731

12,64%

15,41%

2013-04-22

        1 063 004

12,81%

15,22%

2013-04-29

        1 124 519

12,88%

15,55%

2013-05-06

        1 387 602

15,80%

18,26%

2013-05-13

        1 464 022

16,41%

20,19%

2013-05-20

        1 453 285

16,29%

20,46%

2013-05-27

        1 232 846

14,18%

16,54%

Średnio:

        1 178 664   

13,34%

15,50%


Konkurencja w czasie emisji reality-show

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

Polsat

1 347 489

15,25%

18,43%

TVN - Perfekcyjna pani domu

1 178 664

13,34%

15,50%

TVP2

945 520

10,70%

7,86%

TVP1

731 702

8,28%

5,76%

Dołącz do dyskusji: “Perfekcyjna pani domu”: 1,2 mln widzów, 11,4 mln zł z reklam

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
nicko
Przegrała z Polsatem.
odpowiedź
User
krzyzak1966
Kolejna propaganda sukcesu. Ludzie opanujcie się!! TVP za pośrednictwem Poczty Polskiej nasyła komorników na tych, którzy nie płacą abonamentu, a chwalą się ile mają z reklam? Kto to ogląda? Tylko Ci których nie stać na inne stacje! Co proponuje" Perfekcyjna pani domu"? Luksus dla bogatych? Wy już nie schodzicie na "dół" Szarpiecie pieniążki z "państwowej kasy" i domagacie się jeszcze więcej. Może czas troszkę "przyhamować"?
odpowiedź
User
krzyzak1966
Swoją drogą, jak mierzycie oglądalność? Hihihi! Jedynie w "kablówkach" Fakt, teraz jest "cyfrowa" można statystyki podnieść, hihi bo też jest "mierzalna" A co jak Wam "Rządy" obniżą "kwotę uzyskania przychodu" z 50% na 1119 PLN rocznie?
odpowiedź