SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Performics z regionalnym budżetem Procter&Gamble

Agencja marketingu efektywnościowego Performics, należąca do Publicis Groupe wygrała przetarg na regionalną obsługę kampanii searchowych koncernu Procter&Gamble.

Koncern Procter & Gamble, do którego należą takie marki, jak Ariel, Vizir, Gilette, Always wybrał w drodze przetargu agencję Performics do obsługi kampanii SEM. Współpraca będzie obejmowała witryny 12 marek z portfolio koncernu oraz serwisy korporacyjne, działające na 10 rynkach Europy Centralnej.

- Mamy doświadczenie we współpracy z P&G, ale dotychczas pracowaliśmy tylko dla jednej marki tego koncernu. Konkurencję w zakończonym postępowaniu przetargowym stanowiły doświadczone agencje sieciowe, jak i agresywne kosztowo lokalne firmy wyspecjalizowane w SEM. Jednak zaufanie Klienta, które wypracowaliśmy do tej pory oraz satysfakcja z dotychczasowej współpracy w dużej mierze zadecydowały o wygranej, dlatego radość z wygranej jest jeszcze większa - powiedział Jakub Bielerzewski, dyrektor generalny agencji Performics.

Performics odpowiadał będzie za obsługę kampanii SEM dla marek: Always, Tampax, Ariel, Visir/Tide, Lenor, Ambi Pur, Fairy, Pampers, Oral B, Old Spice, Gilette, Venus. Działania prowadzone będą na terenie krajów takich, jak: Polska, Węgry, Czechy, Słowacja, Chorwacja, Ukraina, Słowenia, Litwa, Łotwa i Estonia.

Dołącz do dyskusji: Performics z regionalnym budżetem Procter&Gamble

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl