SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Perkusja po kawałku reklamuje kredyt gotówkowy w eurobanku (wideo)

Pod hasłem „Nie kupuj po kawałku” rozpoczęła się kampania reklamowa kredytu gotówkowego oferowanego przez eurobank. Akcję przygotowały firmy Brasil, MindChili, Propeller Film i Starcom.

Kampania gotówkowego w eurobanku podkreśla, że w ramach obecnej promocji oprocentowanie tego kredytu zostało obniżone aż o 30 proc. w stosunku do standardowej wartości. W efekcie reklamy zachęcają do realizowania swoich marzeń za jednym razem, a nie w ratach. Negatywnym przykładem takiej postawy jest bohater spotu telewizyjnego, który wymarzoną perkusję kompletuje przez całe życie.




 

Akcja reklamowa - zaplanowana do połowy grudnia - obejmuje telewizję, prasę, internet oraz oddziału eurobanku (plakaty i ulotki).


Kreację kampanii przygotowały agencje MindChili (internet) i Brasil, produkcją spotu telewizyjnego zajęło się studio Propeller Film, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Dołącz do dyskusji: Perkusja po kawałku reklamuje kredyt gotówkowy w eurobanku (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Antonio
Ciekawe, świadomie nawiązali do komunikacji z perkusją BZ WBK (Banderas).
Będzie afera?
odpowiedź
User
pablo śmigasso
Nie, co ty!
To jeno podszczypki.
Taka strategia funkcjonuje bardzo długo. Musimy sie odnosić do naszych konkurentów.
odpowiedź
User
drum
Jestem perkusitą i mimo zaciąganych pozyczek porządnego zestawu dorobiłem się po 15 latach.
odpowiedź