SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Pester power' dla marki Bakuś

19 marca rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa promująca nowe serki Bakuś, których producentem jest firma Bakoma SA.

Przygotowana przez Polymus Integrated Communication strategia dla marki Bakuś wykorzystuje technikę marketingową „pester power”. Strategia dla Bakusiazakłada działania w oparciu o marketing 360 stopni, którego pierwszym elementem było przygotowanie serii (30- i 15-sekundowych) spotów reklamowych jako głównych nośników komunikacji marki.

        

Nowa reklama telewizyjna przybiera klimat kolorowej, radosnej i energicznej animacji 3D utrzymanej w rytmie rymowanej piosenki. Sześć całkowicie nowych, animowanych postaci przedstawia różne smaki Bakusia oraz informuje o witaminach A, D i E zawartych w serkach.

Bakoma SA to największy polski producent jogurtów i innych przetworów mlecznych – serków, deserów i musów owocowych.

Dołącz do dyskusji: 'Pester power' dla marki Bakuś

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl