WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Wycieczki na Rajd Dakar w promocji Orlenu z kartami Vitay (wideo)

Gorący temat

Canal+ i HBO pojawiły się w ofercie Player.pl

0

„Działaj na chłodno” - Orlen promuje płyny chłodnicze Petrygo (wideo)

2017-10-30 A A A KOMENTARZE: 0 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Spółka Orlen Oil rozpoczęła nową akcję reklamową promującą płyny chłodnicze Petrygo. Głównym jej motywem są ikony znane z deski rozdzielczej samochodu. Za kampanię odpowiada agencja Heads Advertising.

„Działaj na chłodno” - Orlen promuje płyny chłodnicze Petrygo (wideo)

Reklamy przekonują, że korzystanie z płynów chłodniczych Petrygo to najrozsądniejszy wybór i gwarancja bezawaryjnego funkcjonowania silnika.

Akcja obejmuje zintegrowane działania internetowe: kampanię display na portalach i serwisach tematycznych (bannery odsłonowe), geotargetowanie na urządzeniach mobilnych oraz spot na YouTubie (format Bumper ad).

Wszystkie reklamy odsyłają na odświeżoną stronę produktową, na której konsumenci znajdą porady dotyczące eksploatacji silnika i systemu chłodzenia.

- Marka Petrygo jest obecna na Polskim rynku od 1989 r. Przez ten czas rynek motoryzacyjny ogromnie ewoluował. Odpowiadając na to zapotrzebowanie zmodyfikowaliśmy i rozszerzyliśmy linie płynów chłodniczych o nowe produkty. Dzięki tej kampanii chcemy umacniać markę Petrygo w świadomości klientów jako sprawdzony, długoletni brand oraz zapoznać użytkowników z ofertą produktową - podsumowuje kierownik produktu w Orlen Oil, Paweł Wiktor.

Za koncepcję kreatywną oraz planowanie i zakup mediów odpowiada krakowska agencja Heads Advertising.

Autor: bg

Wiecej informacji: Petrygo, Orlen

Komentarze Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia