SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

PGE ze sportowcami edukuje o konieczności zachowania dystansu społecznego

Pod hasłem „W życiu liczy się dystans” Polska Grupa Energetyczna zachęca do przestrzegania zaleceń sanitarnych Ministerstwa Zdrowia w związku z pandemią koronawirusa.

Akcja „W życiu liczy się dystans" ma na celu promowanie odpowiedzialnych postaw społecznych i zachowywania dystansu społecznego. W akcję włączyli się czołowi polscy sportowcy, na co dzień współpracujący z PGE.

Przestrzeganie zasad DDM - Dystans, Dezynfekcja, Maseczka jest niezbędne do ograniczenia rozwoju pandemii. PGE przypomina o regularnym myciu rąk, stosowaniu środków dezynfekujących, noszeniu maseczki i zachowaniu dystansu społecznego.

Sportowcy zachęcają do przestrzegania zasad bezpieczeństwa sanitarnego

W ramach akcji „W życiu liczy się dystans" zawodnicy różnych dyscyplin sportowych za pośrednictwem wideo, zachęcają Polaków do przestrzegania zasady zachowywania półtorametrowego dystansu społecznego, odnosząc się do przykładowych dystansów sportowych.

W akcję włączyli się Karol Kłos, zawodnik PGE Skra Bełchatów, żużlowiec Patryka Dudka, koszykarz z PGE Spójni Stargard - Tomasz Śnieg, jak również Kamil Kościelny z klubu piłkarskiego PGE FKS Stali Mielec oraz medalistka olimpijska w Zofia Klepacka.

W dwóch pierwszych spotach wystąpili Patryk Dudek i Tomasz Śnieg.

Od 24 listopada do 12 grudnia na Facebooku oraz na kanale YouTube Grupy Kapitałowej PGE systematycznie będą umieszczane filmy wideo ze sportowcami w roli głównej. Łącznie na potrzeby kampanii wyprodukowano 5 materiałów wideo.

Za produkcję spotów odpowiada agencja reklamowa Aplan Media.

Dołącz do dyskusji: PGE ze sportowcami edukuje o konieczności zachowania dystansu społecznego

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ech...
W 1997 też była pandemia i postanowili wykorzystać archiwalną kampanię?
odpowiedź