SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

PGNiG wybiera w przetargu agencję PR

Spółka Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo prowadzi przetarg, w którym wybierze agencję PR. Będzie z nią pracować przez dwa lata od zawarcia umowy.

Article

Wybrana w rozpoczętym właśnie przetargu agencja public relations zajmie się przede wszystkim wsparciem PGNiG w realizowaniu strategii komunikacji wewnętrznej poprzez współpracę z działem komunikacji marketingowej.

Spółka oceniając oferty weźmie pod uwagę: prezentację agencji (waga 20 proc.), opis strategii wsparcia działu komunikacji marketingowej (waga 30 proc.) oraz cenę (50 proc.).

Przetarg trwa do 20 lutego br.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: PGNiG wybiera w przetargu agencję PR

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing