SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

PIAP: słowa Witolda Waszczykowskiego o gadżetach promocyjnych krzywdzą branżę reklamową

- Pragniemy zapewnić Szanownego Pana Ministra, że upominek reklamowy z logo to bardzo atrakcyjny i efektywny kosztowo nośnik reklamy. Sposób, w jaki Pan Minister zaprezentował upominek reklamowy podczas wystąpienia w Sejmie 11 maja br. krzywdzi branżę reklamową - napisała Polska Izba Artykułów Promocyjnych do ministra spraw zagranicznych Witolda  Waszczykowskiego.

W środę 11 maja Witold Waszczykowski, minister spraw zagranicznych podczas swojego wystąpienia w Sejmie wytykał błędy wcześniejszej polityki promocyjnej Polski. Podsumował m.in. działania poprzedniej partii rządzącej, krytykując m.in. inwestycje w upominki promocyjne. Pokazał bączka, który miał być jednym z narzędzi promocji polskiej prezydencji w Unii Europejskiej. Krytykował też  ekologiczne ołówki z logotypem polskiej prezydencji przedstawiającym kolorowe, skierowane w górę strzałki.

Na wystąpienie Witolda Waszczykowskiego zareagowała Polska Izba Artykułów Promocyjnych (PIAP) zrzeszająca ponad 160 firm z branży upominków reklamowych. W poniedziałek wystosowała do niego oficjalny list w tej sprawie. Zwróciła uwagę m.in. na efektywność upominków reklamowych w budowaniu pozytywnego wizerunku firm i marek, powołując się na przeprowadzone w ub.r. badania.

PIAP swoją interwencją chce zwrócić uwagę na negatywny dla całej branży wydźwięk wystąpienia, który może mieć wpływ na popyt na produkty promocyjne. Izba w swoim piśmie zaakcentowała także fakt, że na kwestionowaną przez Ministra jakość gadżetów, często ma wpływ kryterium ceny podczas przetargów oraz krótkie terminy realizacji zamówień.

 

Dołącz do dyskusji: PIAP: słowa Witolda Waszczykowskiego o gadżetach promocyjnych krzywdzą branżę reklamową

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Aster
Najbardziej szokująca jest w tym wszystkim informacja, że istnieje taki twór jak Polska Izba Artykułów Promocyjnych. Czyli jednak istnieją naprawdę te słynne Fabryki Lewych Butów!
odpowiedź
User
ButterflyBTL
Aster, to, że o czymś nie wiesz, to nie znaczy, że nie istnieje. To ma nawet nazwę IGNORANCJA.
odpowiedź
User
gość
Najbardziej szokująca jest w tym wszystkim informacja, że istnieje taki twór jak Polska Izba Artykułów Promocyjnych. Czyli jednak istnieją naprawdę te słynne Fabryki Lewych Butów!


jakbyś dostał upominek od Porsche to byłoby super i już nie tak śmiesznie, prawda?
odpowiedź