SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Pierwsza miłość” hitem Polsatu. Serial zarobił 210 mln zł z reklam

Serial „Pierwsza miłość” w sezonie 2015/2016 gromadził średnio 1,98 mln widzów, o 80 tys. osób mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Obyczajowa produkcja Polsatu była liderem rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 209,63 mln zł.

serial "Pierwsza miłość"serial

Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że w okresie od 31 sierpnia 2015 roku do 10 czerwca 2016 roku średnia widownia „Pierwszej miłości” wyniosła 1,90 mln osób. Przełożyło się na 15,94 proc. udziału Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 20,93 proc. w grupie komercyjnej 16-49. Premierowe odcinki telenoweli na antenie stacji emitowane były w dni powszednie o godz. 18.00.

Najwięcej widzów zgromadził odcinek telenoweli pokazany 18 listopada ub.r. Oglądało go 2,47 mln widzów.

Trzy topowe odcinki

TOP 3

Start

Koniec

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

18-11-2015

18:05:25

18:45:52

2 471 521

17,46%

20-10-2015

18:00:29

18:46:12

2 391 198

18,54%

16-11-2015

18:00:51

18:46:09

2 384 522

17,15%

W porównaniu do poprzedniego sezonu „Pierwsza miłość” straciła 80 tys. widzów. Wówczas (tj. w okresie od 1 września 2014 roku do 5 czerwca 2015 roku) produkcję średnio śledziło 1,98 mln osób, a jej udział w rynku wynosił odpowiednio 16,21 proc. oraz 21,46 proc.

Polsat w paśmie emisji serialu zajął pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wiceliderem w tym czasie była stacja TVN, nadająca wówczas „Szpital”, co przełożyło się na 14,57 proc. udziału. Trzecia była TVP1 („Klan”, „Świat się kręci” i „Wspaniałe stulecie: Sułtanka Kösem”; 13,81 proc.), a czwarta - TVP2 („Panorama”, „Sport telegram” i „Pogoda”; 11,16 proc.). Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.

Oglądalność na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

Wszyscy 16-49

AMR

SHR %

AMR

SHR %

Polsat - Pierwsza miłość

1 903 133

15,94%

887 473

20,93%

TVN

1 738 775

14,57%

622 369

14,68%

TVP1

1 648 545

13,81%

334 787

7,90%

TVP2

1 332 583

11,16%

327 095

7,72%

Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków serialu pokazanych w sezonie 2015/2016 wyniosły 209,63 mln zł. W poprzednim sezonie uplasowały się one na poziomie 176,7 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

„Pierwsza miłość” nadawana jest na antenie Polsatu od 2004 roku. Nowe odcinki serialu będzie można oglądać od września.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w maju br. wyniósł 11,28 proc.

Dołącz do dyskusji: „Pierwsza miłość” hitem Polsatu. Serial zarobił 210 mln zł z reklam

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Adamo023
Szok, że to jeszcze leci i ma taką widownię...
odpowiedź
User
Leszek
Wyniki w grupie komercyjnej po tylu latach emisji są bardzo imponujące.
odpowiedź
User
ssss
Nie rozumiem tego. Poziom tego serialu jest żenujący, gra aktorska gorzej niż zła. Widocznie taki mamy poziom serialu hitowego jaki poziom rodaków. Przykre.
odpowiedź