SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pijanowski i Kawala na nowych stanowiskach w UPC

Sieć kablowa UPC Polska utworzyła pion sprzedaży i obsługi klientów. Na jego czele stanął Jarosław Pijanowski, a dyrektorem ds. relacji z klientami została Mirosław Kawala.

Nowy pion powstał z połączenia działu sprzedaży (dotychczas połączonego z marketingiem) oraz działu obsługi klienta. - Połączenie w ramach jednego pionu procesów sprzedażowych i obsługi klienta pozwoli na kompleksowe zarządzanie tymi obszarami i efektywne wdrażanie zmian, które mają zapewnić najwyższą satysfakcję abonentów - głosi komunikat spółki.

Jarosław Pijanowski, dyrektor pionu sprzedaży i obsługi klientów, z UPC Polska związany jest siedmiu lat. Dotąd pracował jako dyrektor ds. marketingu i sprzedaży spółki. Pijanowski pozostaje bez zmian członkiem zarządu UPC, w którym zasiada od 2007 roku.

W ramach pionu sprzedaży i obsługi klientów utworzono stanowisko dyrektora ds. relacji z klientami. Objęła je Mirosława Kawala, dotychczasowa dyrektor ds. usług telekomunikacyjnych, związana z UPC od 13 lat. Kawala w ramach nowej funkcji odpowiedzialna będzie za budowanie satysfakcji klientów na wszystkich etapach ich kontaktu z marką UPC.

Na razie stanowiska szefa pionu marketingu oraz szefa usług telekomunikacyjnych nie zostały jeszcze obsadzone.

Dołącz do dyskusji: Pijanowski i Kawala na nowych stanowiskach w UPC

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl