Serial „Kruk. Szepty słychać po zmroku” bezpłatnie także w Playerze i Vod.pl

Po premierze telewizyjnej w Canal+ serialu „Kruk. Szepty słychać po zmroku” bezpłatny dostęp do pierwszego odcinka otrzymali użytkownicy platform Player i Vod.pl.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
Serial „Kruk. Szepty słychać po zmroku” bezpłatnie także w Playerze i Vod.pl

Pierwszy odcinek stacja Canal+ wyemitowała w zeszłą niedzielę o godz. 21.30. Stacja podczas emisji tego odcinka produkcji była odkodowana u większości operatorów płatnej telewizji. Z analizy portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia widownia tej emisji wyniosła 202 tys. osób. Przełożyło się to na 1,40 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 2,12 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 1,66 proc. w grupie 16-59.

Tuż po emisji produkcji w Canal+ odcinek trafił na Player, a od poniedziałku bezpłatnie mogą go oglądać także użytkownicy platformy Vod.pl.

Przypomnijmy, że w poniedziałek o godz. 19.00 Canal+ udostępniła epizod za darmo na oficjalnym fanpage’u na Facebooku. Wydarzenie połączono z czatem z aktorką Katarzyną Wajdą.

Premierowy odcinek serialowego „Kruka” został także promocyjnie dostępny bez opłat - zaraz po premierze telewizyjnej - w usłudze nc+ GO i nc+ GO TV dla abonentów nc+.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/kruk-szepty-slychac-po-zmroku-opowiada-o-kondycji-czlowieka-jego-bolu-i-cierpieniu-wywiad ##

Fabuła oryginalnej produkcji Canal+ „Kruk. Szepty słychać po zmroku” rozpoczyna się od porwania nastoletniego chłopca. Śledztwo w tej sprawie prowadzi Adam Kruk, inspektor łódzkiego wydziału kryminalnego, który zostaje w tym samym czasie oddelegowany do Białegostoku. W obsadzie znaleźli się m.in. Michał Żurawski, Cezary Łukaszewicz i Anna Nehrebecka. Pomysłodawcą i scenarzystą serialu jest Jakub Korolczuk, a za produkcję odpowiadają Piotr Dzięcioł (producent nagrodzonego Oscarem filmu „Ida”) oraz Łukasz Dzięcioł z Opus TV.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji