Pilotowy odcinek „Rolnik szuka żony 2” na Wielkanoc. Kobiety będą szukać męża?

W Niedzielę Wielkanocną 5 kwietnia br. TVP1 wyemituje pilotażowy odcinek drugiej edycji reality-show „Rolnik szuka żony”. Ruszyły nagrania prezentacji uczestników programu, wśród których są kobiety - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Łukasz Brzezicki
Łukasz Brzezicki
Udostępnij artykuł:
Pilotowy odcinek „Rolnik szuka żony 2” na Wielkanoc. Kobiety będą szukać męża?

Wśród 1,5 tys. zgłoszeń, które nadesłano do Telewizji Polskiej, producenci wybrali rolników, którzy mają szansę na wystąpienie w drugiej edycji show Jedynki oraz znalezienie w programie ukochanej osoby na resztę życia. W pilocie udział weźmie - tak jak poprzednio - ośmiu kandydatów, a do programu wejdzie ostatecznie pięć najpopularniejszych osób.

Obecnie trwają nagrania prezentacji kandydatów w ich miejscach zamieszkania, a materiały te widzowie TVP1 obejrzą w odcinku zerowym. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, ekipy z kamerą pojechały również do wybranych przez kobiet, które wysłały zgłoszenia. Nie zdecydowano jeszcze, czy w odcinku zerowym pojawią się rolniczki. Poważnie rozważany jest też udział jednej kobiety.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/1500-zgloszen-do-drugiej-serii-show-rolnik-szuka-zony-wsrod-nich-sa-kobiety ##

Pilotowy odcinek programu „Rolnik szuka żony 2” zostanie wyemitowany w Jedynce w Niedzielę Wielkanocną 5 kwietnia br. o godz. 21.25. Po jego emisji TVP ogłosi casting na żony i ewentualnie mężów dla bohaterów reality-show.

Cały nowy sezon „Rolnika” pojawi się na antenie dopiero we wrześniu br., ponieważ sceny w plenerze muszą być kręcone w miesiącach letnich (więcej na ten temat).

Za realizację polskiej wersji formatu odpowiada firma FremantleMedia Polska. Program prowadzi Marta Manowska. Reżyserami będą, jak poprzednio: Anna Więckowska i Konrad Smuga.

Pierwszy sezon „Rolnik szuka żony” na antenie TVP1 emitowany był w niedziele o 21.30 w okresie od 7 września do 23 listopada 2014 roku. Śledziło go średnio 3,62 mln osób, co przełożyło się na 23,68 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów i 19,95 proc. w grupie komercyjnej (zobacz dane - według Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl).

Łukasz Brzezicki
Autor artykułu:
Łukasz Brzezicki
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]