SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Piosenka „Wracam” z oprawy HGTV hitem w internecie. „Zainteresowanie przerosło nasze oczekiwania”

Na życzenie widzów HGTV Home & Garden wykorzystywany w oprawie kanału utwór „Wracam” trafił do internetu i największych rozgłośni radiowych. - To dobry przykład globalnej marki, która prowadzi lokalne działania promocyjne osiągając wyniki powyżej oczekiwań - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Tomasz Marszałł, dyrektor marketingu i komunikacji w Grupie TVN.

Piosenka „Wracam” została nagrana specjalnie dla oprawy lokalnej wersji kanału HGTV Home & Garden, który w Polsce wystartował na początku stycznia br. Kilka dni po starcie Grupa TVN wypuściła spot promujący HGTV, w którym pokazano radosne rodziny we własnych domach i mieszkaniach. W wideo wykorzystany został utwór „Wracam” polskiego zespołu Lasery.

W zeszłym tygodniu Grupa TVN rozpoczęła szeroką kampanię promującą nowy kanał. Zaplanowane działania obejmują m.in. emisję spotu w blokach reklamowych, przez co widzowie błyskawicznie zwrócili uwagę na „Wracam”. Zaczęły się poszukiwania piosenki w serwisach muzycznych, a do TVN trafiło mnóstwo zapytań o jej tytuł i wykonawcę. Piosenka nie była jednak udostępniania w internecie, bo nagrano ją tylko na potrzeby promocji HGTV. W końcu Grupa TVN na życzenie widzów udostępniła utwór na Youtubie.

- Kiedy specjalnie na potrzeby kanału HGTV tworzyliśmy utwór „Wracam”, mieliśmy nadzieję, że spodoba się naszym widzom i wywoła u nich wiele pozytywnych emocji. Zainteresowanie odbiorców przerosło nasze oczekiwania. Liczba odtworzeń na Youtube stale rośnie - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Tomasz Marszałł, dyrektor marketingu i komunikacji w Grupie TVN.

To jednak nie wszystko. Internauci wrzucają do Youtuba własne teledyski do ścieżki dźwiękowej ze spotu HGTV. W zeszłym tygodniu „Wracam” zaczęły grać największe stacje radiowe w Polsce. Od piątku piosenka jest również dostępna w serwisach subskrypcyjnych (Tidal, Spotify, Deezer), a także w iTunes i Google Play. W tej chwili utwór znajduje się na 6. miejscu listy najczęściej kupowanych polskich piosenek na iTunes.

- „Wracam” po trzech dniach znajduje się na wysokich miejscach top list w serwisach subskrypcyjnych, a rozgłośnie radiowe zaczynają się nim poważnie interesować. To dobry przykład globalnej marki, która prowadzi lokalne działania promocyjne osiągając wyniki powyżej oczekiwań - dodaje Tomasz Marszałł.

Zespół Lasery składa się z trzech wykonawców - Wojtek Zdrada, Marian Cnota i Paweł Wyjec. Grupa dopiero debiutuje na rynku muzycznym, a „Wracam” to jej pierwszy singiel, który nagrano w grudniu ub.r. Na wiosnę zespół planuje premierę EP-ki. W nagraniu brali także udział perkusista Łukasz Moskal i polska wokalistka Oly.

Dołącz do dyskusji: Piosenka „Wracam” z oprawy HGTV hitem w internecie. „Zainteresowanie przerosło nasze oczekiwania”

16 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
krupy
No prawie w ogóle nie widać, że ten artykuł to jedna wielka reklama
odpowiedź
User
Marek
Nie kumam, dlaczego to ma być niby taki hit. Pioseneczka niczym się nie wyróżnia.
odpowiedź
User
Michał
Nie kumam, dlaczego to ma być niby taki hit. Pioseneczka niczym się nie wyróżnia.

Słyszałeś kiedyś o czymś takim że o gustach się nie dyskutuje, jest wiele dobrych piosenek, książek czy filmów które nie mają szczęścia i mało kto je zauważa, ta piosenka ma szczęście i tyle albo aż tyle.
odpowiedź