Piotr Adamczyk reklamuje „wypożyczkę z gwarancją szybkości” w eurobanku (wideo)

eurobank zaczął kolejną kampanię z udziałem Piotra Adamczyka reklamującą pożyczkę gotówkową. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Wypożyczka z gwarancją szybkości”, przygotowały firmy GPD Agency, Propeller Film i Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W reklamach Piotr Adamczyk podkreśla, że przy wypożyczaniu istotna jest gwarancja, a w przypadku niezrealizowania przez eurobank wypłaty środków w dniu złożenia wniosku i podpisania umowy pożyczki klient otrzyma rekompensatę za spóźnienie w wysokości 500 złotych.

W poprzedniej kampanii eurobanku z udziałem Adamczyka promowana była lokata „trzy razy lepsza”.

Nowa odsłona akcji reklamującej pożyczkę jest prowadzona od 22 lutego w telewizji (kanały główne i tematyczne), radiu, internecie (m.in. YouTube, porównywarki finansowe, wyszukiwarki, e-mailingi) oraz placówkach eurobanku (witryny, plakaty, ulotki). Potrwa do końca maja.

Kreacją kampanii zajęła się GPD Agency, spot wyprodukował dom produkcyjny Propeller Film, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej