WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

„Bravo” liderem wśród magazynów młodzieżowych, „Fun Club” stracił najwięcej

Pisma dla dzieci: „Scooby-Doo!” liderem, „Kubuś i Przyjaciele” stracił najwięcej

2013-02-26 A A A KOMENTARZE: 0 FORUM DRUKUJ POLEĆ

W listopadzie 2012 roku w segmencie pism dla dzieci na pozycji lidera utrzymał się miesięcznik „Scooby - Doo!”. Największym wzrostem pochwalić się mogła „Świnka Peppa Magazyn”, z kolei najwięcej stracił „Kubuś i Przyjaciele”.

okładka

okładka "Scooby-Doo!"

Z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Scooby- Doo!” (Media Service Zawada) w listopadzie 2012 roku wyniosła 53 873 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2011 roku spadła ona jednak o 5,98 proc.

Na drugim miejscu znalazł się magazyn „Monster High” (Egmont Polska). Jego sprzedaż ogółem wyniosła 48 190 egz.

Na podium znalazł się jeszcze również wydawany przez Egmont Polska miesięcznik „Księżniczka”. Jego wynik w analizowanym okresie uplasował się na poziomie 40 087 egz. po wzroście o 32,05 proc.

Największy wzrost w listopadzie ub.r. zanotowało pismo „Świnka Peppa Magazyn” (Media Service Zawada). Jego sprzedaż ogółem poszła do góry aż o 52,69 proc. do 34 012 egz. Tytuł ten zajął szóstą lokatę.

Z kolei największy spadek, wynoszący aż 39,28 proc., dotknął plasującego się na ósmym miejscu tytułu „Kubuś i Przyjaciele” (Egmont Polska). Jego wynik zmalał o 39,28 proc. do 31 544 egz.

Wirtualnemedia.pl listopad
ZKDP 2012 2011
Tytuł Sprzedaż ogółem
Scooby - Doo! 53 873 57 298
Monster High 48 190 -
Księżniczka 40 087 30 358
Zabawy i Marzenia z Barbie 37 331 39 258
Winx Club 36 709 24 213
Świnka Peppa Magazyn 34 012 22 275
Auta 33 540 34 887
Kubuś i Przyjaciele 31 544 51 948
W Siodle 18 478 16 752
Hot Wheels 17 991 21 363
Czarodziejki Witch 17 740 27 123


W listopadzie 2012 roku porównaniu do października 2012 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem wynoszącym 24,36 proc. pochwalić się mogło pismo „Czarodziejki Witch” (Egmont Polska). Z kolei także i w tym ujęciu największy spadek dotknął pisma „Kubuś i Przyjaciele” - było to 27,57 proc.

Wirtualnemedia.pl 2012
ZKDP listopad październik
Tytuł Sprzedaż ogółem
Scooby - Doo! 53 873 53 332
Monster High 48 190 45 398
Księżniczka 40 087 47 403
Zabawy i Marzenia z Barbie 37 331 50 990
Winx Club 36 709 -
Świnka Peppa Magazyn 34 012 -
Auta 33 540 34 431
Kubuś i Przyjaciele 31 544 43 552
W Siodle 18 478 -
Hot Wheels 17 991 18 246
Czarodziejki Witch 17 740 14 265



 

Autor: mk

Wiecej informacji: pisma dla dzieci, magazy dla dzieci, zkdp

Komentarze Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia