Pisma luksusowe: "In Style" i „Joy" tracą czytelników

W sierpniu br. prawie wszystkie miesięczniki luksusowe i shoppingowe dla kobiet zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej straciło pismo „In Style”. Liderem zestawienia pozostał „Twój Styl”.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w sierpniu br. wyniosła 218 409 egz., czyli o 5,33 proc. mniej niż w analogicznym miesiącu rok wcześniej.

Drugą lokatę zajął magazyn „Joy” (Marquard Media Polska) z wynikiem na poziomie 124 681 egz., po spadku sprzedaży wynoszącym 21,52 proc.

Na ostatnim miejscu podium znalazł się miesięcznik „Pani” (Wydawnictwo Bauer), której sprzedaż ogółem zmalała o 4,40 proc. do 114 897 egz.

Największy spadek sprzedaży dotknął plasującego się na dziewiątym miejscu w zestawieniu miesięcznika „In Style” (Hubert Burda Media). Jego sprzedaż zmniejszyła się o 25,12 proc. i ostatecznie wyniosła 69 788 egz.

Jedynym wzrostem wśród miesięczników luksusowych pochwalić się może także wydawane przez Burdę „Elle”, które w zestawieniu znalazło się na ósmym miejscu. Jego sprzedaż wzrosła jednak tylko o 0,36 proc. i wyniosła ona 73 055 egz.

W sierpniu br. w porównaniu do lipca br. największym wzrostem sprzedaży ogółem (20,60 proc.) pochwalić się może magazyn „Elle”. Z kolei największy spadek dotknął tutaj miesięcznika „Shape” (Marquard Media Polska) - wyniosł on aż 55,67 proc.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]