SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pisma młodzieżowe: odmienione „Dziewczyna” i „Popcorn” radzą sobie słabo

Liderem sprzedaży wśród magazynów młodzieżowych w kwietniu br. niezmiennie było „Bravo”. Najwięcej straciły przejęte przez nowego wydawcę „Popcorn” i „Dziewczyna”. Natomiast największy wzrost odnotował „Fun Club”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że będący liderem zestawienia dwutygodnik „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) zanotował w kwietniu br. średnią sprzedaż ogółem na poziomie 174 686 egz. i stratę względem kwietnia ub.r. wynoszącą 10,94 proc.

Na drugie miejsce awansował „Fun Club” (Wydawnictwo Bauer), który sprzedał się w liczbie 89 605 egz., notując największy wzrost w zestawieniu wynoszący 16,41 proc.

Z drugiej na trzecią pozycję spadł także wydawany przez Bauera miesięcznik „Bravo Girl”, którego sprzedaż ogółem zmalała o 22,76 proc. i wyniosła 80 489 egz. Kwiecień 2011 roku był pierwszym miesiącem ukazywania się pisma „Bravo Girl” w formule miesięcznika (wcześniej było ono dwutygodnikiem).

W marcu br. na rynek wróciły miesięczniki „Popcorn” i „Dziewczyna”, których wydawanie przejęła spółka BPV Polska. W kwietniu br. sprzedaż ogółem „Popcornu” wyniosła 25 182 egz., co dało mu szóste - przedostatnie miejsce w zestawieniu, zaś „Dziewczyny” - 22 089 egz. (ostatnie miejsce). Tym samym oba pisma odnotowały największe spadki względem kwietnia ub.r., kiedy to wydawał je jeszcze Springer. Sprzedaż „Dziewczyny” zmalała bowiem aż 44,18 proc., a „Popcornu” - o 40,59 proc.

Obecnie „Popcorn” wydawany przez BPV kosztuje 3,99 zł, a „Dziewczyna” - 4,99 zł, natomiast w kwietniu ub.r. ona tytuły były tańsze i kosztowały odpowiednio 2,99 zł i 3,39 zł.

Wirtualnemedia.plkwiecień
ZKDP20122011
TytułSprzedaż ogółem
Bravo174686196144
Fun Club8960576974
Bravo Girl80489104201
Twist7353283190
13 Magazyn Nastolatki4674641997
Popcorn2518242387
Dziewczyna2208939575


Największy wzrost sprzedaży ogółem, wynoszący 26,20 proc. w kwietniu br. względem marca br. także zanotował “Fun Club”. Najwięcej zaś stracił tutaj “Popcorn” - aż 30,49 proc.

Wirtualnemedia.pl2012
ZKDPkwiecieńmarzec
TytułSprzedaż ogółem
Bravo174686165833
Fun Club8960571004
Bravo Girl8048983434
Twist7353293524
13 Magazyn Nastolatki4674640326
Popcorn2518236230
Dziewczyna2208918067

Dołącz do dyskusji: Pisma młodzieżowe: odmienione „Dziewczyna” i „Popcorn” radzą sobie słabo

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl