WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Magazyny młodzieżowe straciły, „Bravo” liderem

Pisma młodzieżowe straciły w 2012 roku, „Bravo Girl” wyprzedziło „Twist”

2013-03-21 A A A KOMENTARZE: 2 FORUM DRUKUJ POLEĆ

W 2012 roku wszystkie pisma młodzieżowe zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił będący liderem dwutygodnik „Bravo”. Na drugie miejsce awansował miesięcznik „Brawo Girl”, który wyprzedził magazyn „Twist”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem będącego liderem zestawienia dwutygodnika „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) w 2012 roku wyniosła 170 507 egz. W porównaniu do 2011 roku pismo to zanotowało największy spadek w zestawieniu wynoszący 14,35 proc.

Z trzeciego na drugie miejsce awansował miesięcznik „Bravo Girl” (Wydawnictwo Bauer), który w analizowanym okresie sprzedał się w liczbie 83 124 egz., notując jednak spadek o 5,23 proc.

Z kolei na trzecie miejsce spadł „Twist” (Wydawnictwo Bauer), którego średnia sprzedaż ogółem w 2012 roku spadła o 10,94 proc. do poziomu 80 129 egz.

Wirtualnemedia.pl rok
ZKDP 2012 2011
Tytuł Sprzedaż ogółem
Bravo 170507 199083
Bravo Girl 83124 87709
Twist 80129 89974
Fun Club 77220 81467
13 Magazyn Nastolatki 44782 48908


W grudniu 2012 roku również pozycję lidera zajął dwutygodnik „Bravo” (162 342 egz.; spadek o 11,31 proc. względem grudnia 2011 roku). Drugie miejsce zajął tutaj „Twist” (59 614 egz.; spadek o 21,41 proc. - największy w zestawieniu), a trzecie - „Bravo Girl” (58 930 egz.; w dół o 12,75 proc.).

Wirtualnemedia.pl grudzień
ZKDP 2012 2011
Tytuł Sprzedaż ogółem
Bravo 162342 183051
Twist 59614 75852
Bravo Girl 58930 67542
Fun Club 55704 61913

 


 

Autor: mk

Wiecej informacji: pisma młodzieżowe, miesięczniki młodzieżowe

Fotoreportaże

Komentarze (2) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

Program TV

Zobacz więcej

NAJPOPULARNIEJSZE INFORMACJE

Newsletter

Monitoring mediów

Zobacz więcej

Tylko u nas

Zobacz więcej

Blogi (472)

Dołącz do nas - załóż swojego bloga